۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین اعلام حمایت مسئولین و هنرمندان استان قزوین از کمپین " اسرائيل را برمي‌چينيم"
کد خبر: ۲۰۲۴۳۵ نویسنده: شیدا یاوری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۱۵:۲۴ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

اعلام حمایت مسئولین و هنرمندان استان قزوین از کمپین " اسرائيل را برمي‌چينيم"

مسئولین و هنرمندان استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز قدس حمایت خود را از کمپین " اسرائيل را برمي‌چينيم" اعلام کردند.

اعلام حمایت مسئولین و هنرمندان استان قزوین از کمپین " اسرائيل را برمي‌چينيم"
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ،___ شیدا یاوری.

به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و "روز قدس" از روز گذشته(چهارشنبه) کمپین خودجوشی با نام "اسرائیل را برمی‌چینیم" در فضای مجازی راه‌اندازی شده است."
این کمپین با استناد به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب که فرمودند:" اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید." در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر کشور در حال عضوگیری است.
در استان قزوین نیز مسئولین و هنرمندان با اعلام حمایت از مردم ستمدیده فلسطین به این کمپین پیوستند.

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

محمدی با اعلام حمایت از کمپین "اسرائیل را برمی‌چینیم" اذعان کرد: روز قدس روز وحدت و اتحاد جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی است همچنین این روز تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.
وی افزود: این روز پشتیبانی از ملتی است که در حراست از خاک و آرمان های خود، همچنان استوار مانده‌اند و با نثار خون سرخ زنان، مردان، جوانان و کودکان از قبله نخستین اسلام حراست و پاسداری می‌کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: روز قدس روز خروش ملت‌های اسلامی علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر قدس را می‌لرزاند و حقارت آن را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می‌سازد.

روح الله بابایی صالح، نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:
بابایی صالح نیز با اعلام حمایت از کمپین حمایت از نابودی اسرائیل اظهار کرد: روز قدس از یادگاری‌های امام راحل است که نمادی از ایستادگی ملت‌های مسلمان در مقابل اسرائیل کودک کش است.

وی اضافه کرد: ما در این راهپیمایی عظیم با لبیک به رهبر معظم انقلاب و امام راحل برای نابودی رژیم ظالم صهیونیستی شعار می‌دهیم و حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام می‌کنیم.

رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز:

عسگری نیز با پیوستن به کمپین " اسرائیل را برمی‌چینیم" عنوان کرد: روز جهانی قدس روز وحدت امت اسلام و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهت تضاد و اختلاف افکنی در مذاهب به ویژه اسلام است.

وی تاکید کرد: امروز ملت‌های مسلمان با تمام قوا در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده‌اند، از یک سو نقاب تزویر از چهره کشورهای مدعی مرکزیت جهان اسلام همچون عربستان سعودی و هم عهدان آنها افتاده است.
فرماندار شهرستان البرز در پایان گفت: از سوی دیگر کشورهایی همانند ترکیه که با تفرقه افکنی در طول دوران خواسته‌اند خود را الگوی ملت‌های مسلمان بدانند به بیراهه رفته و دست پرورده کشورهای استکباری و صهیونیزم شده‌اند.

حسین اسماعیلی، قهرمان جهان و رییس سبک فول کیک بوکسینگ استان قزوین و رییس کمیته سلاح سرد سبک فول کیک بوکسینگ کشور:

این قهرمان جهان با اعلام حمایت از تشکیل این کمپین بیان کرد: آمریکا یک جسم فاسد و حرام و اسرائیل غده سرطانی این جسم فاسد و مریض است.


اسماعیلی ابراز کرد: به حول قوه الهی بنا به فرمایش امام راحل آن مرد خدایی که فرمودند ما اسرائیل را زیر پا می‌گذاریم و ما هم همچون رهبرمان سید علی می‌گوییم، هم آمریکا بداند هم اسرائیل بداند هم سگ وفادارشان آل سعود و وهابیت بدتر از یهود بداند که ایران در زیر سایه حضرت صاحب الزمان(عج) با یک اشاره آنها از نقشه جهانی حذف خواهد کرد.

حامد کبودوند، مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین: 

این فعال فرهنگی با پیوستن به کمپین نابودی اسرائیل عنوان کرد: بیش از شصت سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها می‌گذرد و امروز اسرائیل پس از شصت سال از هنگام تأسیس که با اشغال توام با خشونت نظامی سرزمین فلسطین بوده است، در سراشیبی قرار گرفته و به سمت فروپاشی حرکت می‌کند.
وی تاکید کرد: صدای لرزیدن ستون‌های این کاخ بلند و امن ادعایی صهیونیست‌ها هر روز شدیدتر و بلندتر از پیش شنیده می‌شود.


کبودوند افزود: بیداری اسلامی و روشنگری‌های عالمان بصیر و در راس آنها مقام معظم رهبری سطح درک و فهم ملت‌های مسلمان را افزایش داده و توده‌های عظیم جوامع اسلامی و حتی انسانی به این مهم دست یافته‌اند که بزرگترین و مهمترین مشکل جهان اسلام غده سرطانی رژیم کودک کش صهیونیستی است.
وی تصریح کرد: به قاعده قرآنی «و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین» مکر اینان در تاسیس و بدل سازی از چهره واقعی اسلام ناب در قالب گروه‌های تکفیری صهیونیستی به خودشان برگشته و بیش از پیش باعث اقبال عمومی جهان به شناخت واقعی اسلام ناب و وحدت و همبستگی اسلامی شده است.
مسئول هیئت خادمان مهدی ادامه داد: بدون شک هر اقدامی چه در فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی و چه در عرصه جهاد و مقاومت در راستای تضعیف و افزایش شتاب زوال این رژیم کودک کش ارزشمند است.

وی یادآور شد: حضور در پویش‌های مردمی دفاع از مقاومت که بارزترین آن راهپیمایی روز جهانی قدس است در تقویت مبارزه با این رژیم جعلی نقشی انکارناپذیر دارد و جا دارد ملت فهیم و شریف ایران همچون سال‌های گذشته به این سنت ارزشمند پیر روشن ضمیر جماران لبیک گویند و با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی روز قدس بشارت فروپاشی بزرگترین دشمن اسلام را فریاد زنند.

حمیدرضا سبحانی نژاد، فیلم نامه نویس قزوین:

این فیلمنامه نویس قزوینی با اعلام حمایت از راه اندازی کمپین" اسرائیل را برمی‌چینیم" گفت: امروز در جغرافیای جهانی قدرت، جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از مظلومین عالم است و فلسطین اشغالی نماد مظلومیت بشریست.


وی اضافه کرد: روز قدس یک تجمع عظیم انقلابی مردمی است که دل‌های حقیقت طلبان و عدالت خواهان جهان را به هم نزدیک می‌کند و راهپیمایی روز قدس تجلی اتحاد مسلمانان راستین و موجب کوچک شدن هیبت پوشالی استکبار جهانی است.

محمدرضا امامقلی، کارگردان و تهیه کننده قزوینی:

این کارگردان قزوینی با پیوستن به کمپین "اسرائیل را برمی‌چینیم" گفت: از آن روزی که آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد و اولین راهپیمایی ضد صهیونیزم در ایران را به راه انداخت، 69 سال می‌گذرد و 32 سال بعد حجت دیگری بر ما نازل شد تا بگوید باطل رفتنی است اما بشروط‌ها.
وی در ادامه افزود: خدا رحمت کند امامی را که گفت اگر هر مسلمان فقط یک سطل آب بریزد غده سرطانی دنیا را آب می‌برد و لانه عنکبوتی اش نابود خواهد شد. اما افسوس که از آن روز تاکنون کلید داران کعبه و شیوخ عرب بطونشان را پر می‌کنند و روز به روز غلاده را بر کلب استکبار نگین می‌زنند.

امامقلی بیان کرد: امروز شیشه عمر این جرثومه فساد سر آمده و فقط یک قدم به رفتنش مانده و آن یک قدم ایمان آوردن ما به آیه «محمّداً رسول الله الذين معوا اشداء علي الكفّار رحماء بينهم»(فتح/29) است.

رضا یعقوبی، رئیس جایگاهداران سوخت استان قزوین:
یعقوبی با اعلام حمایت از تشکیل این کمپین در کشور عنوان کرد: من و همكاران جايگاه دار با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز قدس انزجار خود را از رژيم قاصب اسراييل اعلام مي‌کنیم.

وی با بیان اینکه نابودي رژيم اسراييل نزديك است، گفت: امروز حضور گسترده مسلمانان جهان پاسخ قاطع و محکمی به استکبار جهانی است که با خلق داعش به دنبال سرنگونی اسلام است.

گفتنی است، فاطمه اشدری، عضو شورای شهر قزوین، مشهدی آقایی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، حسین بهزادپور شهردار محمدیه، محسن آقالر مدیر امور سینمای جوانان قزوین و حجت الاسلام محمد عابدینی استاد حوزه علمیه قزوین به کمپین "اسرائیل را برمی‌چینیم" پیوستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان