۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین روز جهانی قدس نشان ‌دهنده وحدت «امت واحده اسلامی» است
کد خبر: ۲۰۲۴۱۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

روز جهانی قدس نشان ‌دهنده وحدت «امت واحده اسلامی» است

انجمن اسلامی دانشگاه بهشتی طی پیامی تاکید کرد: روز جهانی قدس نشان ‌دهنده وحدت «امت واحده اسلامی» برابر استکبار است.

روز جهانی قدس نشان ‌دهنده وحدت «امت واحده اسلامی» است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی(ره) به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ روز اسلام است. روز حکومت اسلامی ست. روزی ست که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن بر افراشته شود. امام خمینی (ره)»؛ نیک می دانیم جنایاتی که امروز در سوریه و عراق، و در یمن و بحرین و لبنان در حال وقوع است، بخش های دیگری از همان پروژه ی دیرینه ی اشغال قدس شریف است که از سالها پیش با هدف سلطه ی بر جان و مال و ارض مسلمین در حال جریان است و باید گفت که بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه به شرط وحدت و استقامت ملت ها، پیام اور تحول قریب الوقوعی برای مستضعفین جهان است که به یاری خداوند متعال محقق خواهد شد.
این بیانیه می‌افزاید: دشمنی آشکار نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران نیز نشان از هراس آنان از احیا و گسترش خط قیام و مقاومت در منطقه دارد. چرا که این چپاولگران مرگ خود را در قیام و ایستادگی مستضعفین و حیات خود را در ضعف و زبونی آنان می بینند.
در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی؛ این غده سرطانی سالهاست که بر ملت مظلوم فلسطین مسلط است و در جهانی که ترور و تروریسم به خوب و بد تقسیم می‌شود و بزرگترین جنایتکاران بین المللی، مدعی مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشرند، مسلمانان جهان بیش از پیش محتاج وحدتند، در عصری که بزرگترین برنامه دشمن مشغول ساختن مسلمانان به اختلافات مذهبی، قومی و ارضی و چپاول هستی آنان است ضرورت طنین انداز شدن نوای امت واحده ی اسلام بیش از پیش احساس می‌شود.
این بیانیه تصریح می‌کند: حکم بصیرانه امام (ره) برای نامگذاری روز جهانی قدس علمای مسلمان اعم از شیعه و سنی و سیاسیون متعهد مسلمان در کشور های اسلامی را خطاب قرار می دهد تا با رهبری ملت های به پاخاسته، سران مرتجع حاکم بر برخی کشورهای اسلامی را سرنگون ساخته و چهره اسلام حقیقی و تشکیل «امت واحده اسلامی» را که لازمه شکل‌گیری و گسترش «تمدن نوین اسلامی» ست به جهانیان بنمایانند.
«ما دانشجویان در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی ضمن گرامیداشت این حکم حکیمانه و این روز بزرگ که به فرموده امام عزیز روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، تمام مستضعفین جهان را به پیوستن به جریان ضد استکباری به پاخاسته دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم روز قدس موجب لرزه انداختن بر پیکره ی پوسیده نظام سلطه یعنی آمریکای جنایتکار، رژیم منحوس صهیونیستی و هم پیمانان آنان شود.»

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان