۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آغاز طرح استقبال از بهار در محمدیه
کد خبر: ۲۰۲۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه خبر داد

آغاز طرح استقبال از بهار در محمدیه

شهردار محمدیه از آغاز طرح استقبال از بهار در این شهر خبر داد و گفت: این طرح تا پایان فروردین ۹۲ ادامه دارد.

 آغاز طرح استقبال از بهار در محمدیه

به گزارش صبح قزوین، ایرج زاهد پور شهردار محمدیه با بیان اینکه طرح استقبال از بهار با رویکرد شهروند مداری آغاز گردیده است افزود: اجرای این طرح به منظور توسعه و ارتقای خدمات به شهروندان و پاسخگویی به نیازهای آنان در قالب برنامه های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و براساس نیاز سنجی های به عمل آمده در محدوده ی مناطق 7 گانه و شهرک مهرگان با تعامل شورا و مشارکت شهروندان اجرایی می شود.

وی ضمن تاکید بر زیباسازی منظر شهری در آستانه سال نو گفت: شست و شو و رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری، شست و شوی جداره های شهری، درب، کرکره، سایبان، تابلوهای صنفی(تجاری و .
.
.
) حذف زوائد و موانع فیزیکی، شست و شو و رنگ آمیزی جداول، آذین بندی و نور پردازی میادین اصلی ورودی شهر، باز پیرایی بوستان ها، گلکاری میادین و پارک ها، معابر اصلی، بلوارها، پاکسازی و لایرویی انهار، رفع انواع سد معبر و.
.
.
از برنامه های این شهرداری است که توسط واحد فضای سبز اجرایی خواهد شد.

زاهد پور تصریح کرد: لکه گیری، روکش و درز گیری آسفالت، مرمت جداول، نصب و همسطح سازی دریچه ها، تعویض و مرمت و سنگ فرش و جالیز از جمله فعالیت هایی است که حوزه فنی و عمرانی شهرداری محمدیه در سطح استقبال از بهار انجام خواهد داد.

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک محمدیه و مهرگان نیز اقداماتی نظیر بهسازی و آماده سازی پایانه ها و رفع مشکلات ترافیکی، نوسازی تابلوهای ترافیکی و راهنمایی، شست و شوی و رنگ آمیزی سایبان ها و.
.
.
را در قالب طرح استقبال از بهار پیش بینی کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز برنامه هایی همچون برپایی جشنواره منابع طبیعی، بازدید از خانوادهای معظم شهدا و جانبازان، برپایی سفره هفت سین، توزیع چندین هزار پکیچ و بروشور آموزشی بین شهروندان و مسافران نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.

زاهد پور در پایان گفت: توزیع و کاشت بیش از 6 هزار اصله درخت، کاشت بیش از 15 هزار بوته گل های زینتی، کاشت بیش از 8 هزار جعبه انواع گل های تزیینی، از دیگر برنامه هایی هستند که در راستای طرح استقبال از بهار 92 اجرا می شود.

انتهای پیام/2002/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان