۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کلیپ مستهجن در "واتس‌آپ" نمایندگان مجلس!
کد خبر: ۲۰۲۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در مجلس مصر؛

کلیپ مستهجن در "واتس‌آپ" نمایندگان مجلس!

انتشار یک ویدئوی غیراخلاقی در گروه نمایندگان مجلس مصر در "واتس اپ" در این کشور جنجال آفریده است.

کلیپ مستهجن در "واتس‌آپ" نمایندگان مجلس!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،گروهی از نمایندگان مجلس مصر، در خلال یکی از جلسات مجلس، کلیپی غیر اخلاقی از طریق "واتس اپ" دریافت کرده اند که همراه آن یک پیام متنی هم وجود دارد که به خالد یوسف، کارگردان و نمایندۀ مجلس مصر، اشاره شده است.

 

روزنامۀ "رأی الیوم" نوشت علاء عبد، رئیس فراکسیون پرلمانی "المصریون الأحرار" (مصریان آزاده)، گفت یک ویدئوی غیر اخلاقی در گروه دبیرخانۀ مجلس مصر منتشر شده است.

 

او اعلام کرد که این ویدئو از سوی "اسامه شرشر"، نمایندۀ مجلس، برای 256 نمایندۀ دیگر ارسال شده است. یک پیام متنی هم با این ویدئو ارسال شده که در آن نوشته شده است: «این چقدر خوشگله خالد! کمی از چیزایی که پیشته برای ما هم بفرست! کاش من هم کارگردان بودم»!

 

عابد تأکید کرد «کسی که این ویدئو را منتشر کرده است، شایستگی حضور در مجلس را ندارد؛ زیرا مجلس را بدنام می کند. به ویژه اینکه او این ویدو را برای 256 نماینده ارسال کرده است. این واقعا تأسف آور است».

 

از سوی دیگر، اسامه شرشر اطمینان داده است واتس اپ وی توسط فرد ناشناسی «هک شده» و هکر «ویدئوهایی نامناسب را در گروه دبیرخانۀ پارلمان و برخی گروه های دیگر منتشر کرده است تا به وی و جایگاه نمایندگی اهانت کند»، به همین دلیل شکایتی به پلیس جرایم رایانه ای ارائه کرده است.

 

انتهای پیام/1404

منبع: العالم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان