۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین انفجار فرودگاه استانبول حاصل بی‌تدبیری کشورهایی است که برای رهایی صهیونیسم، داعش را به منطقه تحمیل کردند
کد خبر: ۲۰۲۳۷۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انفجار فرودگاه استانبول حاصل بی‌تدبیری کشورهایی است که برای رهایی صهیونیسم، داعش را به منطقه تحمیل کردند

حزب ندای ایرانیان در بیانیه خود ضمن دعوت آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، آورده است: کشورهایی که برای رهایی صهیونیسم، داعش را به منطقه خاورمیانه تحمیل کردند، خود گرفتار حوادثی چون انفجار فرودگاه استانبول شده‌اند.

انفجار فرودگاه استانبول حاصل بی‌تدبیری کشورهایی است که برای رهایی صهیونیسم، داعش را به منطقه تحمیل کردند

به گزارش گروه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر جمعه پایانی ماه رمضان فرا رسید تا ملتهای مسلمان آزادی قدس شریف از چنگال جهالت صهیونیسم را فریاد بزنند. آزادی از چنگال رژیمی که از بدو تاسیس تا به امروز موجب آن شده هیچ‌گاه منطقه ما روی آرامش و امنیت نبیند و همواره دسیسه‌های صهیونیستی و رفتار کج‌دار و مریز برخی کشورهای عربی بحران‌های پیاپی را رقم بزند.

این بیانیه افزوده است: امسال در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه روزگار سخت و پر تنشی را تجربه می کنند. این روزها کشتار، ترور و ناامنی به بخش جدایی ناپذیر منطقه ما تبدیل شده است.

این بیانیه تاکید کرده است: کشورهایی که در سال‌های گذشته برای رهایی صهیونیسم و پیروزی در رقابت‌های سیاسی ومنطقه ای مولود نا پاک داعش را به منطقه خاورمیانه تحمیل کردند؛ امروز خود شدیدا گرفتار افراط‌گرایی و ناامنی شده‌اند؛ حوادث غم‌بار انفجار فرودگاه استانبول جدیدترین شاهد بر این بی‌تدبیری خانمان‌سوز است.

این بیانیه در پایان افزوده است: حزب ندای ایرانیان همچون سال‌های گذشته ضمن مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از همه هموطنان آزدی‌خواهان دعوت می‌کند تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار ثبات، امنیت و اقتدار برای همه ملتهای مسلمان باشند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان