۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازتاب حضور طارمی و رضاییان در رسانه‌های ترکیه+تصاویر
کد خبر: ۲۰۲۲۹۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بازتاب حضور طارمی و رضاییان در رسانه‌های ترکیه+تصاویر

رسانه‌های ورزشی ترکیه که تحرکات باشگاه‌ها را به شکل جدی دنبال می‌کنند، حضور طارمی و رضاییان در ریزه اسپور را نقد و بررسی کردند.

بازتاب حضور طارمی و رضاییان در رسانه‌های ترکیه+تصاویر

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،حضور طارمی و رامین رضاییان دو بازیکن تیم ملی کشورمان که به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوستند در رسانه‌ها ترکیه بازتاب فراوانی داشت.

در زیر به چند رسانه اول و معتبر ترکیه نگاه می اندازیم:

سایت ntv spor ترکیه با انتشار عکسی از طارمی در حین تست پزشکی نوشت: 3 امضا جدید در ریزه اسپور.در مطلب سایت معتبر ترکیه‌ای آمده است: ریزه 2 بازیکن ایرانی به خدمت گرفت که در عین جوانی با تجربه هستند.

روزنامه ملیت یکی از پرتیراژترین روزنامه های ترکیه نوشت: دو بازیکن ایرانی که هر دو در تیم ملی و پرسپولیس با هم همبازی بودند به ریزه پیوستند.این سایت نوشت رامین رضاییان بازیکنی است که توان بازی در پست دفاع راست و هافبک راست را دارد.

سایت فاناتیک هم نوشت: آقای گل ایران در ترکیه و در ادامه اشاره‌ای به آمار گلزنی طارمی در فصل گذشته و در تیم ملی داشت.

ترانسفر با سرعت تمام

هات اسپورت دیگر سایت معروف ترکیه در صفحه ورزشی خود نوشت:ترانسفر با  سرعت تمام و در ادامه افزود: حکمت کارامان مربی با تجربه‌ای است که از کار کردن با جوان‌ها لذت می‌برد . این سایت با اشاره به حرف‌های مربی ریزه مبنی بر اینکه اطلاعات خوبی از دنیزلی درباره لیگ ایران گرفتیم از حضور ایرانی‌ها در لیک ترکیه استقبال کرد.

سایت دولتی خبر ترک نوشت: شو امضا در ریزه اسپور. در ادامه مطلب خبر ترک ادامه داد،‌ باشگاه ریزه که در جذب بازیکنان جوان تبحر دارد دو بازیکن جوان ایرانی را به خدمت گرفت.

انتهای پیام/ک

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان