۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خون شهدا و همت ایثارگران عامل امنیت و آسایش ایران اسلامی است
کد خبر: ۲۰۲۲۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۹ ساعت: ۱۵:۱۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین در میزوج:

خون شهدا و همت ایثارگران عامل امنیت و آسایش ایران اسلامی است

سید علی موسوی بیان کرد: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت‌های نیروهای جان بر کف ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

خون شهدا و همت ایثارگران عامل امنیت و آسایش ایران اسلامی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، سید علی موسوی فرماندار قزوین در نشست صمیمی مردم میزوج از توابع بخش مرکزی قزوین شرکت کرد و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا روزه خود را با سفره ساده و بی آلایش مردم روستا افطار نمود. 
فرماندار قزوین در سخنان خود در این منطقه امنیت و آسایش مردم ایران اسلامی را حاصل تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت‌های نیروهای جان بر کف ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و گفت: اگر خون شهیدان و همت ایثارگران نبود امنیت و آسودگی هرگز روی خوش به ایران نشان نمی‌داد و این نعمت بزرگ با اتحاد و وحدت مردم غیور ایران به دست آمده است.
وی با انتقاد از سیاست‌های گذشته گفت: توافق هسته‌ای بی شک حاصل دقت تلاش و تیزبینی دولت جمهوری اسلامی ایران بود که با درایت مقام معظم رهبری و تدبیر ریاست محترم جمهوری نتیجه داد و امروز احساس امنیت و آسودگی خاطر مردم به وضوح قابل لمس است.
این مسئول ادامه داد: مشخص است که مردم از جو ملتهب ایجاد شده استکبار جهانی که هر روزه شایعات مختلفی از جمله حمله نظامی و آغاز جنگ را در جامعه ایران تزریق می‌کردند رها شده‌اند و امروز در آرامش خاطر زندگی می‌کنند.
فرماندار قزوین تلاش دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور در عمل به شعارهای تبلیغاتی خود در ایام انتخابات را ستود و گفت: رفع تحریم، کنترل و کاهش تورم رونق اقتصادی و کسب و کار مردم از برنامه‌های انتخاباتی دکتر روحانی بود که امروز شاهد کاهش تورم و رسیدن به نرخ یک رقمی هستیم و این دستاورد نشان از عقلانیت دولت است که توانست اقتصاد بیمار را درمان کند.
وی اذعان کرد: دکتر روحانی وقتی دولت را تحویل گرفت خزانه کشور خالی بود و کشور با مشکل جدی مالی مواجه بود و ادامه کار را دشوار کرده بود ولیکن با تدابیر عقلانی و پرهیز از توهم زایی ضمن اینکه توانست تورم افسار گسیخته حاصل از برنامه‌های غیرکارشناسی دولت قبل را کنترل کند.
موسوی از افزایش فروش نفت در دوران پسابرجام به عنوان موفقیت دولت نام برد و گفت: ما در دولت گذشته به دلیل سیاست‌های اشتباه هر روز شاهد کاهش تولید نفت بودیم اما امروز با تلاش دولت یازدهم توانسته‌ایم از حداکثر توان استخراج و فروش نفت بهره بگیریم و قطعا در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد تغییر روند زندگی عادی مردم خواهیم بود.
وی ابراز کرد: جای شگفتی است که چرا مخالفان و دلواپسان چشم و گوش خود را از این حقایق بسته اند و نمی‌خواهند موفقیت‌های دولت تدبیر و امید را ببینند و این ثمره‌ای جزء تضعیف نظام جمهوری اسلامی ندارد.
این نشست در فضای صمیمی و ساده مردمی برگزار شد و در ابتدا شورای اسلامی روستای میزوج گزارشی از مشکلات روستا را مطرح کرد.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان