۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مقابله با تروریست ضرورت حضور مردم در راهپیمایی "روز قدس" را دوچندان می‌کند
کد خبر: ۲۰۲۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۹ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه هنری قزوین:

مقابله با تروریست ضرورت حضور مردم در راهپیمایی "روز قدس" را دوچندان می‌کند

علی هوشمند بیان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان و تحولات بزرگ ناشی از آن حاصل این فرهنگ است، فرهنگی که آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را به آرزوی همه مردم مسلمان مبدل کرد.

مقابله با تروریست ضرورت حضور مردم در راهپیمایی "روز قدس" را دوچندان می‌کند
علی هوشمند، رئیس حوزه هنری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین که به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده، یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی اذعان کرد: این حرکت عظیم طی همه این سال‌ها تبدیل به یک فرهنگ در عرصه بین المللی شد و امروز می‌توان گفت، روز قدس متعلق به همه آزادی خواهان جهان است.
این مسئول ادامه داد: از آنجایی که انقلاب اسلامی محل صدور این فرهنگ بوده، هر سال با حضور حماسی مردم شریف ایران این فرهنگ ریشه دارتر و بالنده‌تر از پیش می‌شود.

بیداری اسلامی از برکات روز جهانی قدس است
وی تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان و تحولات بزرگ ناشی از آن حاصل این فرهنگ است، فرهنگی که آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را به آرزوی همه مردم مسلمان مبدل کرد.
هوشمند با بیان اینکه امروز نجات فلسطین دور از دسترس نیست، عنوان کرد: پدیده شوم و تروریستی تکفیری، وهابی داعش و جنایات آل سعود و آل خلیفه در عراق، سوریه، بحرین و یمن، اهمیت راهپیمایی امسال را دو چندان می‌کند.
وی در پایان گفت: به دلیل اهمیت حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی روز قدس ضمن دعوت به حضور همگان، همگام با مردم شریف قزوین به ویژه هنرمندان متعهد و انقلابی در این راهپیمایی حضور خواهیم یافت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان