۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین لایحه بودجه ۹۲ شهرداری محمدیه در صحن شورای شهر به تصویب رسید
کد خبر: ۲۰۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

لایحه بودجه ۹۲ شهرداری محمدیه در صحن شورای شهر به تصویب رسید

لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری محمدیه به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال پس از بررسی در صحن شورا به تصویب رسید.

لایحه بودجه ۹۲ شهرداری محمدیه در صحن شورای شهر به تصویب رسید

به گزارش صبح قزوین، میکائیل سلمانی رئیس شورای شهر محمدیه بابیان این که لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری محمدیه به مبلغ 250 میلیارد ریال پس از بررسی در صحن شورا به تصویب رسید گفت: از کل بودجه 73/4 درصد آن صرف هزینه های عمرانی و 26/6 درصد آن هم صرف هزینه های جاری خواهد شد.

سلمانی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، در همین راستا جهت گیری شورای اسلامی شهر محمدیه در تنظیم و بررسی بودجه سال 92 شهرداری لحاظ شده است.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار و تشویق بخش خصوصی جهت مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری، برون سازی و واگذاری کارها به بخش خصوصی و پیگیری ارتقاء بخش محمدیه به شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد.

سلمانی تاکید کرد: پرهیز از تجمل گرایی در کارها، استفاده بهینه و حداکثری از زمان در اجرای پروژه ها، الویت بندی پروژه ها، برنامه ریزی جهت افزایش در آمدهای پایدار شهرداری، فعال نمودن سیستم اتوماسیون اداری و حرکت به سوی دولت الکترونیک، برنامه محوری و پرهیز از روزمرگی، توجه به مسائل رفاهی پرسنل- برنامه ریزی در خصوص مسائل فرهنگی، مذهبی شهر در دستر کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان در خصوص اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شورا گفت: پیگیری حل مشکلات درمانی شهر، ارتقاء وضع موجود و احداث بیمارستان، سرعت بخشیدن به پروژه ها، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تلاش در جهت افزایش سرانه های موجود از اهم مسائل کاری است.

انتهای پیام/2002/ی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان