۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۲۷ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی مواد مخدر کشف شد
کد خبر: ۲۰۱۹۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

در عملیات مشترک پلیس قزوین و تهران:

۲۷ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی مواد مخدر کشف شد

محسن قلی پور از کشف چندین کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.

۲۷ کیلوگرم تریاک از ۲ قاچاقچی مواد مخدر کشف شد

محسن قلی‌پور، رئیس پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از کشف 27 کیلو و 500 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.
وی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، فردی که از فعالان در امر تهیه و خرید و فروش مواد مخدر در استان تهران بود، شناسایی و تحرکات نامبرده مورد پایش اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

این مسئول در ادامه افزود: با تشدید اقدامات اطلاعاتی مأموران مشخص شد که این سوداگر مرگ ساکن تهران با خودروی سواری پراید قرار است مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از عناصر قاچاقچی با کامیون بارکش اسکانیا تحویل بگیرد.

رئیس پلیس مواد مخدر فرمانده انتظامی استان قزوین مطرح کرد: در پی رصد اطلاعاتی مأموران محل تحویل مواد مخدر در تهران شناسایی شد و بلافاصله طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ – پایگاه یکم و با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین، تیم عملیاتی تهران بزرگ به آدرس مورد نظر اعزام شدند و در نهایت هنگام تحویل و تحول مواد مخدر هر دو قاچاقچی دستگیر شدند.

قلی‌پور در پایان یادآور شد: متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودرو های توقیفی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان