۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین انقلابی بودن و انقلابی ماندن راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی است
کد خبر: ۲۰۱۸۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان:

انقلابی بودن و انقلابی ماندن راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی است

حجت الاسلام علی انصاری با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را انقلابی بودن و انقلابی ماندن ذکر کرد.

انقلابی بودن و انقلابی ماندن راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی نواحی و مناطق استان قزوین صبح امروز(8 تیر) در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.
در این گردهمایی حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌های پرورشی باید براساس ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد تا هرجا دشمن قصد نفوذ داشت حوزه پرورشی حاضر و مراقب بوده و برای رفع ولنگاری‎های فرهنگی موجود در جامعه تلاش کند.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را انقلابی بودن و انقلابی ماندن عنوان کرد.
ضرورت توجه جدی به ساماندهی نیروی انسانی حوزه پرورشی و اقدام بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی و صیانت از فضاها و نیروی انسانی حوزه پرورشی از جمله موضوعاتی بود که معاون پرورشی و فرهنگی استان در ادامه سخنان خود به آنها اشاره کرد.
سید یدالله حسینی، رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان نیز به تشریح فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم پرداخت و توجه جدی معاونان پرورشی نواحی و مناطق را به این قضیه به لحاظ اهمیت موضوع خواستار شد.
خدایار باقری رئیس اداره فرهنگی و هنری نیز در ادامه جلسه با اشاره به موفقیت‌های این اداره در ارزیابی‌های کشوری به برخی از سیاست‌ها و برنامه‌های اداره فرهنگی و هنری از جمله بحث مجلات تربیت، نیروی انسانی کانون‌ها و فضاهای کتابخانه‌ها و کانون‌ها، اردوهای راهیان نور، زیارت اولی‌ها اشاره نمود و مطالبی بیان کرد.
محرم ملایی رئیس اداره قرآن عترت و نماز ضمن یادآوری انتظارات این اداره از معاونان پرورشی نواحی و مناطق تأکید کرد: همکاری در تجهیز و تکمیل دارالقرآن‌ها و هدایت دانش‌آموزان به این مراکز قرآنی و همچنین آموزش دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز از مهم‌ترین موضوعات در حوزه قرآن و نماز و عترت است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان