۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین سه‌شیرهای یخ‌زده مقابل مردان یخی/ انگلیس از رقابت‌های یورو هم خارج شد
کد خبر: ۲۰۱۷۸۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سه‌شیرهای یخ‌زده مقابل مردان یخی/ انگلیس از رقابت‌های یورو هم خارج شد

انگلیس مقابل ایسلند به زانو درآمد و از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ حذف شد تا در مرحله یک چهارم نهایی ایسلند با فرانسه روبه‌رو شود.

سه‌شیرهای یخ‌زده مقابل مردان یخی/ انگلیس از رقابت‌های یورو هم خارج شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2016 انگلیس و ایسلند از ساعت 23:30 دقیقه در ورزشگاه نیس با قضاوت دمیر شومینا داور اهل اسلونی به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان رسید تا انگلیس از این رقابت‌ها حذف شود. گل‌های ایسلند را در این دیدار سیگوردسون(6) و سیگوتسون(18) به ثمر رساندند. و تک گل انگلیس را رونی در دقیقه 4 بازی از روی نقطه پنالتی زد.

تیم‌ملی انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بازی اولین موقعیت جدی خود را بوسیله استرلینگ داشت. او با دروازه ایسلند تک به تک شد که داور خطا دروازه‌بان ایسلند را گرفت تا یک ضربه پنالنی برای انگلیسی‌ها مهیا شود. رونی با یک ضربه فنی دروازه ایسلند را باز کرد.

اما بعد از 2 دقیقه ایسلند گل خورده خود را بوسیله سیرگوردسون جبران کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک ادامه پیدا کند.

دو گل در 6 دقیقه ابتدایی در این بازی نوید یک بازی تماشایی را در ادامه می‌داد. انگلیس رفته رفته فشارهای خود را روی دروازه مردان سرزمین یخی بیشتر می‌کرد.

انگلیس در دقیقه 14 بازی به وسیله دله علی دروازه ایسلند را تهدید کرد. علی از پشت محوطه جریمه شوت سرکشی را به طرف دروازه ایسلند زد و توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

بازی درحالیکه یک طرفه شده بود و انگلیسی‌ها حمله می‌کردند، ایسلند در ضد حمله انگلیس را غافلگیر کرد و موفق شد گل دوم را بوسیله سیگورتسون در دقیقه 18 بزند.

انگلیس فشار خود را روی دروازه ایسلند بیشتر می‌کرد تا گل تساوی را بزند. در دقیقه 29 بازی هری کین مهاجم تاتنهامی‌ها یک موقعیت خوب داشت. استرلینگ یک سانتر را روی دروازه ایسلند انجام داد و کین سرضرب این توپ را روانه دروازه ایسلند کرد اما سوپر واکنش دروازه ایسلند مانع از گل شدن این توپ شد.

نیمه دوم بازی انگلیس به جلو کشید تا به هر قیمتی گل تساوی را بزند. شاگردان هاجسون هر کاری کردند تا به دروازه ایسلند نزدیک شوند اما مردان سرزمین یخی با یک بازی منطقی اجازه نمی‌دانند تا بازیکنان سه شیر موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند.

ایسلند با یک ضد حمله در دقیقه 56 یک موقعیت بسیار خوب داشت. سیگورتسون زننده گل دوم ایسلند با یک ضربه قیچی برگردان توپی را به طرف دروازه انگلیس روانه کرد اما این بار هارت موفق شد این توپ را دفع کند.

در دقیقه 70 بازی جیمی واردی یک موقعیت خیلی خوب برایش مهیا شد اما سیگورتسون مدافع ایسلندی‌ها با یک تکل تماشایی توپ را از جلوی پای واردی زد تا بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم‌ملی کشورش بماند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع ایسلند به پایان رسید تا انگلیس از این رقابت‌ها وداعی زود هنگام داشته باشد. ایسلند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه میزبان این رقابت‌ها می‌رود.

انتهای پیام/ر

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان