۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت پروژه مصلای محمدیه
کد خبر: ۲۰۱۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۷ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه مطرح کرد

پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت پروژه مصلای محمدیه

حسین بهزادپور از پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت پروژه مصلای شهر محمدیه خبر داد.

پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت پروژه مصلای محمدیه
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین و هیات همراه وی در استانداری قزوین روز گذشته(یکشنبه) از پروژه ساخت مصلای شهر محمدیه بازدید کردند.
در این بازدید رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز ابراز کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان استاندار هر روز برای نماز جماعت در یکی از مساجد استان حضور پیدا می‌کند که در این روز خدمت مردم در مسجد جامع شهر محمدیه بود.
وی اذعان کرد: استاندار در این دیدار موضوع واگذاری مدرسه 20 کلاسه راه و شهرسازی به آموزش و پرورش در مهرگان را پیگیری کرد، زیرا 800 دانش آموز در این مدرسه ثبت نام شده است.
این مسئول بیان کرد: انتظار این است اداره راه و شهرسازی هرچه زودتر این مدرسه را به نوسازی مدارس تحویل دهید تا با تجهیز آن برای راه‌اندازی در اول مهرماه آماده شود.


وی افزود: همچنین در این دیدار استاندار بازدیدی از پروژه نیمه کاره ساخت مصلای محمدیه داشت که قرار شد یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه اختصاص یابد.
عسگری با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل پروژه مصلی کافی نیست، گفت: باید بودجه‌های تکمیلی فراهم شود، شهرداری محمدیه به عنوان مجری این پروژه باید تا پایان بهمن ماه یا انتهای سال شرایط بهره برداری آن را فراهم کند.
وی در پایان تصریح کرد: البته هدف اولیه ساخت شبستان مصلی برای برگزاری نمازجمعه است که تا پایان سال جاری انجام می‌شود و برای تکمیل مصلی باید اعتبارات جدیدی در سال‌های آینده جذب شود.

اختصاص 732 میلیون تومان برای احداث مصلی از سوی شهرداری محمدیه

در ادامه این بازدید حسین بهزادپور، شهردار محمدیه درباره روند ساخت این پروژه اظهار کرد: این پروژه از اول اسفندماه سال 94 تحویل شهرداری محمدیه داده شد و سقف اول مصلای ساخته شده است و با اعتباری که از سوی استانداری اختصاص یافت سقف دوم نیز انجام می‌شود.
وی در ادامه افزود: تاکنون باهمت شورا و شهرداری بالغ بر732 میلیون تومان برای احداث مصلای این شهرهزینه شده است.


این مسئول درباره مشخصات این طرح گفت: مصلای شهر محمدیه در زمینی به مساحت9500 مترمربع در حال ساخت است که 5135 مترمربع آن ساختمان مصلی و 4366 مترمربع دیگر آن ساختمان‌های الحاقی مصلی شامل رواق، کتابخانه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری است.
وی تاکید کرد: برای تکمیل این مصلا تا مرحله نما بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر این اعتبار به موقع تزریق شود تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
شهردار محمدیه عنوان کرد: هم اکنون ساخت مصلا 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل 80 درصد بقیه مصلی منوط به فراهم شدن شرایط آن است و 2 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان