۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اختصاص یک میلیارد تومان برای تکمیل مصلای شهر محمدیه/ انتقال آب از طالقان به استان نیازمند ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار است
کد خبر: ۲۰۱۶۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۷ ساعت: ۱۴:۲۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین خبر داد:

اختصاص یک میلیارد تومان برای تکمیل مصلای شهر محمدیه/ انتقال آب از طالقان به استان نیازمند ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار است

فریدون همتی از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مصلای شهر محمدیه خبر داد و بیان کرد: برای انتقال آب از طالقان به استان ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اصلا در توان دولت نیست.

اختصاص یک میلیارد تومان برای تکمیل مصلای شهر محمدیه/ انتقال آب از طالقان به استان نیازمند ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین روز گذشته(یکشنبه) در جمع روزه داران شهرمحمدیه ضمن تسلیت شهادت امیرمومنان اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به طور مستمر در حال توطئه و ایجاد مانع و سختی برای ما هستند.
وی در ادامه افزود: امروز استکبار جهانی به بهانه سلاح هستهای در حال فشار و تحریم علیه کشورمان است در صورتی که رهبری فتوای حرام دانستن سلاح کشتار هسته‌ای را اعلام کرده‌اند.
این مسئول ادامه داد: اگر ایران اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای بود در زمان جنگ که علیه رزمندگان ما از سلاح شیمیایی استفاده شد ایران هم مقابله به مثل می‌کرد این موارد نشانه مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی است.
وی اذعان کرد: امروز فشار اقتصاد شدیدی در کشور حاکم است و به واسطه کمبود درآمدها در کشور شاهد کمرنگ شدن رونق بازار وعدم خرید و فروش هستیم.
همتی یادآور شد: با وضعیت بودجه‌ای امروز در حوزه بهداشت، یارانه‌ها و مسکن مهر با نبود نقدینگی مشکلاتی به وجود آمده است که تاثیراتش هم برمردم و هم دولت محسوس است.

وی یکی از الویت‌های دولت کاهش درصد سودهای بانکی است، بیان کرد: با این اقدام می‌توان به رونق تولیدات داخلی کمک کرد و هدف دیگر جذب سرمایه گذاران خارجی است.

واگذاری 5 هزار مسکن مهر در مهرگان در آینده‌ای نزدیک

استاندار قزوین با اشاره به اجرای پروژه مهر گفت: برای ایجاد شهرک مهرگان که برای اسکان جمعیت بیش از120هزار جمعیت در نظر گرفته شده است اما با حجم عظیمی از ساخت و سازها کافی نبودن زیرساخت‌های لازم از جمله بهداشت، آموزش و آسفالت مشکلات فراوانی را برای مردم در این منطقه ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ساخت و سازها در مهرگان پیشرفت 40 درصدی داشته است، عنوان کرد: در این مدت ساخت مراکز خدماتی و آموزشی، پارک‌ها، مساجد، پاسگاه، تا حدودی مشکلات این منطقه رفع شده است.
این مسئول همچنین از واگذاری 5 هزار مسکن مهر در مهرگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وی در ادامه به وضعیت آب استان اشاره کرد و افزود: استان قزوین در آینده با بحران جدی آب روبرو میشود و برای حل این معضل قرار است آب سد طالقان به استان انتقال یابد.

همتی ادامه داد: برای انتقال آب از طالقان به استان 700میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اصلا در توان دولت نیست و قرار است با چندین سرمایه گذار داخلی و خارجی صحبت شود و برای سفر دولت به استان کلنگ زنی این طرح انجام می‌شود.
وی در پایان اذعان کرد: برای تکمیل مصلای شهر محمدیه مبلغ یک میلیارد تومان از منابع درآمدی استانداری کمک میشود تا این پروژه در بهمن ماه به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان