۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دولت تورم را به قیمت ایجاد رکود در بازار کاهش داده است/ اظهار تاسف از وضعیت نامطلوب اقتصادی
کد خبر: ۲۰۱۴۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت تورم را به قیمت ایجاد رکود در بازار کاهش داده است/ اظهار تاسف از وضعیت نامطلوب اقتصادی

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تورم را به قیمت ایجاد رکود در بازار کاهش داده و ما شاهد شرایط نگران‌کننده‌ای در اقتصاد کشور هستیم که در مناطق محروم، شرایط به مراتب بدتر است و فقر بیداد می‌کند.

دولت تورم را به قیمت ایجاد رکود در بازار کاهش داده است/ اظهار تاسف از وضعیت نامطلوب اقتصادی

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت در طول سه سال گذشته گفت: حتماً دولت هم با ما موافق است که در طول سه سال گذشته اتفاق خاصی در حوزه مسائل اقتصادی رخ نداده و شعارهای دولت در این حوزه محقق نشده است.

وی افزود: دولت می‌گوید جلوی تورم را گرفته، اما این کار به قیمت رکود در بازار انجام شد، وضعیت اقتصاد کشور، وضعیتی نامطلوبی است، بیکاری بیداد می‌کند و بازار به شدت در رکود به سر می‌برد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری از سرمایه‌گذاران امروز ورشکست شده‌اند، بنگاه‌های اقتصادی اعم از کوچک،‌ متوسط و بزرگ یا تعطیل شده‌اند یا در حالت نیمه ‌تعطیل به سر می‌برند یا بلاتکلیف هستند.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران‌کننده است و در مناطق مرزی و کم‌تر توسعه‌یافته کشور، فقر و بدبختی بیداد می‌کند.

وی افزود: دولت مردم را امیدوار کرد که بعد از برجام اتفاقات مثبتی در عرصه اقتصادی رخ خواهد داد، اما تاکنون که هیچ اتفاقی رخ نداده و نمی‌دانیم در آینده اتفاق خاصی رخ خواهد داد یا خیر.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برجام برای ما واردات و تعطیلی تولیدات داخلی را به همراه داشت.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان