۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «ترس از بقا» نمی‌گذارد دولت با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند/ مسئولان مقابل «اصحاب فیش گیت» بایستند
کد خبر: ۲۰۱۴۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

«ترس از بقا» نمی‌گذارد دولت با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند/ مسئولان مقابل «اصحاب فیش گیت» بایستند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه «ترس از بقا» نمی‌گذارد دولت با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند، گفت: دولت تحت تأثیر «اصحاب فیش گیت» قرار نگیرد و با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند و مقابل آنان بایستد.

«ترس از بقا» نمی‌گذارد دولت با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند/ مسئولان مقابل «اصحاب فیش گیت» بایستند

مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، ضمن انتقاد از بی‌تفاوتی دولت در برخورد با صاحبان فیش‌های نجومی گفت: متأسفانه «قاعده بی‌تفاوتی» در برخورد با حقوق‌های نجومی از دولت مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت روانی جامعه را به مخاطره انداخته است، گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم که آقایان با پول های مردم خود را «یقه سفید» کرده‌اند. اگر دولت با اینان برخورد نکند چگونه می‌خواهد کشور را به سمت عدالت اجتماعی پیش ببرد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه دولت دچار آفت بی‌تفاوتی شده است، گفت: بدتر از عدم برخورد با فیش های نجومی، انداختن تمام مشکلات و کاستی ها به دولت قبل است. اگر این روند اشتباه بوده چرا دولت مانند مسکن مهر(که البته طرحی خوب بود) آن را مزخرف نخواند و همان ابدا جلوی آن را نگرفت!

ثابتی در ادامه گفت: شاید دولت بخاطر حامیان اصحاب فیش گیت که در دولت حضور دارند، نمی‌تواند با صاحبان فیش‌های حقوقی برخورد کند. دولت تحت تأثیر «اصحاب فیش گیت» قرار نگیرد و با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند و مقابل آنان بایستد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه «ترس از بقا» نمی گذارد دولت با صاحبان فیش‌های نجومی برخورد کند، گفت: مسئولان مقابل «اصحاب فیش گیت» بایستند. اگر دولت به برخورد با فیش‌های حقوقی همت گمارد، همراهی مردم را با خود خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مردم خواهان عزل مدیرانی هستند که به ناحق حقوق های نجومی دریافت می کنند از دولت می‌خواهیم برخورد با مدیران متخلف را در صدر اولویت های خود قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان