۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آیت‌ الله بهشتی با شهادت مظلومانه خود پرده از چهره جهل و نفاق برداشت
کد خبر: ۲۰۱۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۶ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان:

آیت‌ الله بهشتی با شهادت مظلومانه خود پرده از چهره جهل و نفاق برداشت

غلامرضا حقایق‌پور گفت: آیت‌اله دکتر بهشتی با شهادت مظلومانه خود پرده از چهره جهل و نفاق برداشته و نور معرفت و آگاهی را در سطح جامعه و افکار عمومی تاباند.

 آیت‌ الله بهشتی با شهادت مظلومانه خود پرده از چهره جهل و نفاق برداشت
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز(6 تیرماه) در اداره کل بنیاد شهید قزوین در آستانه‌ سالگرد هفتم تیر، سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش به دست منافقین اظهار کرد: با شهادت شهدای 7 تیر، چهره‌ی کریه گروهک‌های منافقین و التقاطی که برای رضایت اربابانشان و در رأس آنها شیطان بزرگ به این جنایت دست زده بودند، افشا شد.
وی افزود: آیت‌اله دکتر بهشتی با شهادت مظلومانه خود پرده از چهره جهل و نفاق برداشته و نور معرفت و آگاهی را در سطح جامعه و افکار عمومی تاباند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: دکتر بهشتی به همراه 72 تن از یاران با وفای اسلام در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران با نقشه استکبار جهانی در آتش کینه‌ جهل، نفاق و عداوت خودباختگان داخلی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی در ادامه بیان کرد: شهادت، بالاترین مزدی است که خداوند متعال به بندگان مخصوص خویش عطا می‌نماید و شهید مظلوم آیت‌اله دکتر بهشتی پاداش خود را در این راه گرفت.
حقایق‌پور تصریح کرد: خون شهید بهشتی و شهدای 7 تیر پس از گذشت 35 سال همچنان در شریان‌های حیات معنوی پیکر جامعه‌ نهضت حسینی و عاشورایی ایران جاری و ساری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: شهید بهشتی آنچنان مظلومانه زیست و به شهادت رسید که حضرت امام خمینی(ره) درباره ایشان فرمودند "شهادت بهشتی در برابر مظلومیت او ناچیز است".
وی گفت: وظیفه ما و آحاد مردم گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان در تمام زمان‌ها و مکان‌ها می‌باشد و بایستی با ارائه‌ تحلیل‌های کارشناسانه علل ترور ناجوانمردانه شهدای 7 تیر و همه شهدای ترور ایران اسلامی برای همگان تبیین و تشریح شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان