۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اجرای طرح امین با حضور مبلغان دینی در ۳۳ واحد آموزشی
کد خبر: ۲۰۱۳۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۶ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

اجرای طرح امین با حضور مبلغان دینی در ۳۳ واحد آموزشی

حجت الاسلام علی انصاری از اجرای طرح امین در ۳۳ واحد آموزشی استان خبر داد و گفت: اجرای طرح امین با حضور مبلغان دینی در تربیت دینی دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

اجرای طرح امین با حضور مبلغان دینی در ۳۳ واحد آموزشی
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، اولین نشست رسمی مدیران مدارس مجری طرح امین صبح امروز(6 تیرماه) با حضور مسئولان استانی در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قزوین در این نشست اظهار کرد: این جلسه برای تحلیل و ارزیابی سالانه و همچنین ارائه مطالب آموزشی و توجیهی برای ادامه روند همکاری‌های متقابل آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه تشکیل شده است.
وی افزود: اجرای طرح امین و حضور مبلغان دینی در جامعه به ویژه در مدارس برای ترویج دین به صورت مبسوط در توسعه و گسترش فرهنگی دینی و ارزش‌های معنوی و در نتیجه تربیت دینی نوجوانان، جوانان و دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.
معاون پرورشی و فرهنگی قزوین خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری 95-94 طرح امین در 33 واحد آموزشی استان اجرا می‌شود.
در ادامه حجت الاسلام فغانی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه قزوین نیز طی سخنانی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات، تلاش‌ها و همکاری آموزش و پرورش به تشرح وظایف و نحوه و ساعات کاری مبلغین دینی پرداخت.
وی اضافه کرد: تعامل هر چه بیشتر مبلغین دینی و مدیران مدارس در موفقیت بیشتر اجرای طرح امین در تربیت دینی کودکان و نوجوانان موثر است.
سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین نیز تصریح کرد: اولین اعزام به مسابقات قرآن، نماز و عترت در 24 تیرماه انجام و تعداد 89 نفر شامل 82 نفر از دانش‌آموزان و 8 نفر از فرهنگیان استان به مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان