۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشف ۱۱۰ فقره سرقت با دستگیری ۲۳ سارق در قزوین
کد خبر: ۲۰۱۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

کشف ۱۱۰ فقره سرقت با دستگیری ۲۳ سارق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با دستگیری ۲۳ سارق در هفته جاری در استان قزوین ۱۱۰ فقره سرقت در این استان کشف شد.

کشف ۱۱۰ فقره سرقت با دستگیری ۲۳ سارق در قزوین
سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان‌های استان قزوین با تشکیل چند کارگروه تخصصی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی، مأموران انتظامی شهرستان بویین‌ زهرا سه سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 15 فقره سرقت سیم برق معترف شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با تلاش مأموران شهرستان البرز نیز چهار سارق سیم برق دستگیر و 19 فقره از این نوع سرقت کشف شد.
جعفری‌نسب دستگیری یک سارق و کشف 13 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان البرز برشمرد.
این مسئول اضافه کرد: مأموران پاسگاه کورانه قزوین نیز روز گذشته با دستگیری دو سارق داخل خودرو موفق به کشف 16 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: مأموران کلانتری 12 قزوین نیز در دو روز گذشته با دستگیری چهار سارق سابقه‌دار 14 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم آن را کشف کردند.
جعفری‌نسب ابراز داشت: در اقدام دیگری با تلاش مأموران کلانتری 13 قزوین دو سارق داخل خودرو دستگیر و 12 مورد سرقت قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان کشف شد.
این مسئول همچنین دستگیری یک سارق سابقه‌دار و کشف چهار مورد سرقت قطعات خودرو توسط مأموران کلانتری 11 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس این شهرستان در دو روز گذشته نام برد.
فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در شهرستان آبیک نیز مأموران انتظامی این شهرستان یک سارق داخل خودرو را دستگیر و سه مورد از این نوع سرقت را کشف کردند.
جعفری‌نسب همچنین از دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی در شهرستان بویین زهرا خبر داد و افزود: با دستگیری این سارقان 9 مورد سرقت اماکن خصوصی و یک فقره سرقت قطعات خودرو کشف شد.
این مسئول دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و کشف چهار مورد از این نوع سرقت توسط مأموران کلانتری 17 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در هفته جاری برشمرد.
انتهای پیام/1002/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان