۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همه پرسی انگلیس چه بر سر بازار سکه و طلا آورد+ جدول
کد خبر: ۲۰۱۱۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۵ ساعت: ۱۷:۲۳ ↗ لینک کوتاه

بعد از جداشدن انگلیس از اتحادیه اروپا؛

همه پرسی انگلیس چه بر سر بازار سکه و طلا آورد+ جدول

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: با صعود بهای جهانی طلا قیمت تمام سکه نیز با افزایش ۳۰ هزار تومانی روبرو شد.

همه پرسی انگلیس چه بر سر بازار سکه و طلا آورد+ جدول
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، بررسی روند بازار سکه و طلا طی چند روز گذشته حکایت از ثبات قیمت و حتی در برخی موارد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار جهانی و داخلی دارد.

اما امروز در بازار طلا و سکه شاهد روند افزایش قیمت بودیم که کارشناسان این تلاطم بازار را  متاثر از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا می دانند چرا که این جدایی علاوه بر تأثیر قابل توجه بر آینده سیاسی این کشور، قیمت های بازار جهانی طلا را نیز دچار شوک کرده است.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در خصوص روند قیمت جهانی طلا گفت: قیمت جهانی طلا به 1317 دلار افزایش پیدا کرده و موجب شده طلا و سکه در بازار داخلی نیز باتوجه به افزایش قیمت جهانی که ناشی از خروج انگلستان از اتحادیه اروپا هست روند صعودی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: قیمت سکه تمام با افزایش 30 هزار تومانی به یک میلیون و 55هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای همچنین اظهار داشت: قیمت نیم سکه در بازار 528هزار تومان، ربع سکه 275هزار تومان تعیین شده است و همچنین طلای 18عیار با افزایش 3هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت 107هزار و 460تومان معامله می شود.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در پایان اذعان داشت که هیچگونه پیش بینی در خصوص روند قیمت طلا و سکه نمی توان داشت.


انتهای پیام/1404


منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

رضا / ۲۱ شهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

قیمت جهانی طلا را انگلیس تعیین می کند بدلیل اینکه تمام کشور های دنیا تحت استعمار انگلیس است قیمت طلا را با بازی های سیاس وتغییر قیمت نفت وغیره بالاوپایین میبرد که که استعمار مدرن خود را در جهان پیاده کند وجیب مردم را خالی کند وفقر را به جوامع تحمیل وتقدیم کند زمانی که قیمت طلا را می خواهد بالا ببرد از طریق باندهای اطلاعاتی خود در کشور ها شایعه می اندازد که قیمت طلا در حال افزایش است و مردم ساده لوح شروع به خریدن طلا میکنند ودر پایان هم همین مردم ضرر می کنند بدلیل اینکه کسی وجایی نیست که میزان وز
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان