۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین خرید تضمینی ۹۵۰۰ تن گندم از کشاورزان قزوینی
کد خبر: ۲۰۱۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۵ ساعت: ۱۶:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان تعاون روستایی استان اعلام کرد:

خرید تضمینی ۹۵۰۰ تن گندم از کشاورزان قزوینی

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از خرید تضمینی ۹ هزار و ۵۰۰ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خبر داد.

خرید تضمینی ۹۵۰۰ تن گندم از کشاورزان قزوینی
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ،ناطق معین الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم در استان اظهار کرد: تا کنون ۹ هزار و ۵۰۰ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه تعاونی های قزوین، بوئین زهرا و آبیک در زمینه خرید گندم فعالیت می کنند افزود: این میزان محصول گندم با قیمت تضمینی هر کیلو ۱۲۷۰ تومان خریداری شده است.

این مسئول با تاکید بر رعایت دقیق ضوابط خرید تضمینی گندم در سال ۹۵ اظهار کرد: خرید گندم مبنی بر ثبت و اعمال دقیق نحوه تعیین افت مفید، افت غیر مفید و میزان سن زدگی و همچنین بیمه نمودن مراکز خرید گندم موجود در استان است.

معین الدین خاطرنشان کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی همه ساله با توجه به وضعیت موجود بازار و سیاست های اتخاذ شده از سوی دولت به منظور حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان و جلوگیری از متضرر شدن فعالین این بخش صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این سازمان توسط شرکت های تعاونی روستایی پراکنده در سطح استان این خرید را انجام می دهد.

این مسئول یادآور شد: تعاونی های طرف قرارداد ضمن رعایت ضوابط و شرایط کمی و کیفی تعیین شده در دستورالعمل خرید، نسبت به تحویل کیفی گندم اقدام می کنند تا در هنگام تحویل از انبار دچار خسارت نشوند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان