۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دولت فعلی جهادی نیست/کابینه ترمیم نشود روحانی به راند دوم نمی‌رود
کد خبر: ۲۰۱۰۸۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت فعلی جهادی نیست/کابینه ترمیم نشود روحانی به راند دوم نمی‌رود

دبیرکل حزب مردم گفت: در صورتی که در کابینه تغییر و ترمیمی صورت نگیرد، روحانی به راند دوم نمی‌رود.

دولت فعلی جهادی نیست/کابینه ترمیم نشود روحانی به راند دوم نمی‌رود

امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، با تاکید برضرورت تغییر کابینه دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: تغییر و تحول در کابینه و استانداران مبین استمرار دولت یازدهم در دوره بعدی است.

وی افزود: بعضاً گفته می‌شود، چند ماه بیشتر به عمر دولت نمانده، پس نیاز به اصلاح کابینه و تغییر و تعویض استانداران نیست. به اعتقاد من این افراد به آرا و افکار عمومی جامعه و اجتماع، توجه جامعه شناختی ندارند و نمی‌دانند سکون و سکوت در وضع فعلی و عدم تغییر در دولت و استانداران نوعی تاییدیه و باور یک دوره‌ای بودن دولت آقای روحانی است که خواستگاه اردوگاه رقیب و مخالفین این دولت است.

به گفته دبیرکل حزب مردم تغییرات در کابینه و استانداران و مجموعه قوه مجریه به منزله عزم جدی دولت برای ادامه کار و خدمت همه جانبه در دوره و مرحله بعد یعنی دولت دوازدهم است، در غیر این صورت روحانی به راند دوم دولت خود نمی‌رسد.

شیخیانی خاطرنشان کرد: قوه مجریه فعلی، به ویژه وزرا و استانداران فعلی قابلیت‌های مطلوب و لازم برای ادامه مسئولیت، فعالیت و تلاش جهادی منظور مردم، جامعه و رهبری را ندارند. بنابراین در صورتی که تغییری در کابینه و استانداران صورت نگیرد، به معنا و مفهوم پذیرفتن یک دوره‌ای بودن دولت روحانی است.

دبیرکل حزب مردم با بیان اینکه عقل و تدبیر حکم می‌کند که رییس‌جمهور علاج واقعه قبل از وقوع کند، گفت: در غیر این صورت شکنندگی قوام دولت و ناتوانی استمرار را پذیرفته است چون که چالش‌های موجود و مبتلا به قوه مجریه فعلی در حد بالایی، در ناتوانی رقابت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم(دوره بعد) تاثیرگزار است.

وی در پایان تاکید کرد: به صلاح است آقای روحانی به این هشدار عنایت داشته باشد چراکه در غیر اینصورت خود کرده را تدبیر نیست.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان