۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کشف ۷۶۰کیلوگرم گوشت فاسد از رستوران‌های قزوین
کد خبر: ۲۰۱۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۵ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره دامپزشکی قزوین خبر داد:

کشف ۷۶۰کیلوگرم گوشت فاسد از رستوران‌های قزوین

۵۲۰ کیلوگرم گوشت فاسد در یک رستوران و ۲۴۰ کیلوگرم خرده گوشت فاقد مشخصات در یک سردخانه توسط بازرسان دامپزشکی قزوین کشف و ضبط شد.

کشف ۷۶۰کیلوگرم گوشت فاسد از رستوران‌های قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، دکتر عیسی غیاث یزدی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اعلام خبر کشف ۵۲۰کیلوگرم گوشت فاسد از یک رستوران در قزوین اظهار کرد: طی بازدید صورت گرفته توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از یک باب رستوران، ۵۲۰ کیلوگرم خرده گوشت فاقد مشخصات و مشکوک به فساد در سردخانه واحد مشاهده شد.
وی در ادامه افزود: در بازدید دیگری از یک واحد سردخانه نگهداری فرآورده‌های خام دامی منجمد در سطح شهرستان قزوین نیز، ۲۴۰ کیلوگرم خرده گوشت فاقد مشخصات کشف و ضبط و نسبت به نمونه‌برداری از محموله‌ها اقدام لازم صورت گرفت.
این مسئول با اشاره به تایید فساد هر ۲ محموله بر اساس نتایج آزمایشات ابراز کرد: روند معدوم سازی محموله‌های مذکور انجام شد و مراتب از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری است.
دکتر یزدی در پایان به صاحبان رستوران‌ها و غذاپزی‌ها توصیه کرد: فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه و با توجه به عدم تامین شرایط دمایی مناسب در واحدها، از نگهداری حجم بالای فرآورده‌های خام دامی در واحد خودداری کنند.
انتهای پیام/2002

منبع: شهر مینو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان