۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین باید حق مردم مظلوم را از حلقوم مدیران خیانتکار بیرون کشید
کد خبر: ۲۰۱۰۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۵ ساعت: ۱۲:۴۹ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهر الوند:

باید حق مردم مظلوم را از حلقوم مدیران خیانتکار بیرون کشید

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران دولتی عنوان کرد: قوه قضائیه، قوه مجریّه و نهادهای نظارتی و امنیتی باید حق مردم مظلوم را از حلقوم این مدیران خیانتکار بیرون کشیده و با عاملان آن برخورد کنند.

باید حق مردم مظلوم را از حلقوم مدیران خیانتکار بیرون کشید
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی(ره) و هفته قوه قضائیه گفت: این شهید بزرگوار پدر علم قضای جمهوری اسلامی ایران بود که به وسیله منافقین تحت حمایت استکبار جهانی به شهادت رسید.
وی افزود: آمریکا، انگلیس و فرانسه همواره عامل اصلی ایجاد ارعاب و ترور در جمهوری اسلامی ایران بودند که بزرگان انقلاب را به شهادت رساندند.
خطیب نمازجمعه شهر الوند ادامه داد: امروز حامیان تروریست در دنیا کاسه داغتر از آش شده و خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند، در صورتی که هدفی جز ایجاد ناامنی و آتش افروزی ندارند.
امام جمعه الوند تحقق عدالت، نهادینه کردن عدل و گرفتن حق مظلوم از ظالم را وظیفه قوه قضائیه دانست و بیان داشت: سختی کار قوه قضائیه در برخورد با صاحبان سرمایه و قدرت نمود پیدا می‌کند و مردم انتظار دارند تا با اینگونه افراد قاطعانه برخورد شود.
طهماسبی با اشاره به موضوع دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران دولتی عنوان کرد: قوه قضائیه، قوه مجریّه و نهادهای نظارتی و امنیتی باید حق مردم مظلوم را از حلقوم این مدیران خیانتکار بیرون کشیده و با عاملان آن برخورد کنند.
وی تصریح کرد: خیانت تنها داشتن فساد اخلاقی و ارتکاب جنایت نیست، بلکه مدیری که در برابر حقوق‌های ۸۰۰ هزارتومانی مردم برای خود حقوق ده‌ها میلیونی قائل می‌شود، خیانت کار است.
امام جمعه شهر الوند خاطرنشان کرد: مردم ایران شاه را از کشور بیرون انداختند و امروز نیز در وضعیت رکود با حقوق‌های حداقی زندگی می‌کنند، اما اجازه نمی‌دهند تا از برخی مدیران شاهان دیگری متولد شود.
وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره دانشگاه‌ها ابراز داشت: استادان و دانشجویان باید مؤمن، متعهد و انقلابی بوده و همواره برای خدمت رسانی برای سعادت دین و دنیای امت اسلامی آماده باشند.
طهماسبی لغو تابعیت شیخ عیسی توسط رژیم آل‌خلیفه را محکوم و عنوان کرد: اخطار سردار سلیمانی نوید بخش حرکت انقلابی پر شور و قدرتمند در بحرین است.
امام جمعه شهر الوند در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان البرز برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: نابودی رژیم آل‌سعود و آل‌خلیفه در راه است و مردم انقلابی بحرین پیروز خواهند بود.
انتهای پیام/2002

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان