۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حقوق‌های نجومی افشا شده فضاحتی است که امکان لاپوشانی وجود ندارد/ لزوم برخورد قاطع با متخلفان
کد خبر: ۲۰۰۹۳۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حقوق‌های نجومی افشا شده فضاحتی است که امکان لاپوشانی وجود ندارد/ لزوم برخورد قاطع با متخلفان

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم گفت: حقوق و پاداش‌های نجومی افشا شده بعضی مدیران فضاحتی است که امکان لاپوشانی نداشته و نحوه برخورد با آن امتحان بزرگ دولت و دستگاه قضایی است.

حقوق‌های نجومی افشا شده فضاحتی است که امکان لاپوشانی وجود ندارد/ لزوم برخورد قاطع با متخلفان

بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی،‌ اظهار داشت: دقیقا زمانی که قرار است اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل دولت و مردم شکل عملیاتی به خود بگیرد معلوم می‌شود عده‌ای از مدیران شرکت، بانک‌ها‌، بیمه‌ها و دیگر موارد بدون توجه به قانون و تنها با تکیه بر درازی دستشان و گودی جیب‌های شان اقدام به چپاول بیت‌المال نموده و خود را محق به این غارت هم می‌دانند.

وی افزود: حقوق و پاداش‌های نجومی افشا شده بعضی مدیران فضاحتی است که امکان لاپوشانی نداشته و نحوه برخورد با آن امتحان بزرگ دولت و دستگاه قضایی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم در خاتمه برخورد قاطع با مدیران متخلف در حقوق‌های نجومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: آقایان وزرا و دولت بجای توجیه، قاطعانه با متخلفان برخورد کنند. همچنین  مدیران متخلف سریعا خلع و تمام حقوق‌های نامتعارف به خزانه بیت المال برگردانده شود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان