۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نباید کسانی بر سرکار باشند که از بیت‌المال سیرشدنی نیستند/ وزارت خارجه در مقابل رژیم آل خلیفه برخورد قاطع نشان دهد
کد خبر: ۲۰۰۹۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۴ ساعت: ۱۶:۱۷ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

نباید کسانی بر سرکار باشند که از بیت‌المال سیرشدنی نیستند/ وزارت خارجه در مقابل رژیم آل خلیفه برخورد قاطع نشان دهد

آیت الله عابدینی با تاکید بر اینکه وزارت امور خارجه در مقابل رژیم غاصبِ آل خلیفه برخورد قاطع نشان دهد، بیان کرد: نباید کسانی بر سر کار باشند که از بیت‌المال سیرشدنی نیستند.

نباید کسانی بر سرکار باشند که از بیت‌المال سیرشدنی نیستند/ وزارت خارجه در مقابل رژیم آل خلیفه برخورد قاطع نشان دهد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه با وجود برجام، تحریم‌ها علیه ایران نه تنها لغو نشده بلکه توسعه یافته است، اظهار کرد: این مسئله به جایی رسیده که حتی صدای دست‌اندرکاران برجام را هم بلند کرده است.

دولت تغییر موضع داده و ادعای برداشته شدن تحریم‌ها را تکرار نکند
وی با اشاره به اینکه دولت باید تغییر موضع داده و ادعای برداشته شدن تحریم‌ها را تکرار نکند، افزود: کسانی که پیش‌تر اصرار بر معجزه بودن برجام داشتند حالا خودشان فهمیده‌اند که از آن خیری به مردم نخواهد رسید.

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: رفتار توهین آمیز و تحقیرانه طرف مقابل بر تلخی برجام افزوده است، آن‌ها دولت را بین زمین و آسمان نگه داشته و تحریم‌ها را وسیله‌ای برای توهین به ملت ایران قرار داده‌اند.

عابدینی اضافه کرد: دشمن برجام را به حالت کما برده و تکلیف آن را روشن نمی‌کند تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری آینده دوباره آن را برافرازد و در راستای نفوذ و رسیدن به اهداف شوم خود از آن استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین ابراز کرد: آمریکا با برجام در واقع گروگانگیری کرده اما باید بداند که امام خمینی‌(ره) بود که پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کارتر گفتند " تو دیگر نمی‌توانی رئیس جمهور آمریکا باشی" یعنی این ما هستیم که سرنوشت آن‌ها را تعیین می‌کنیم.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم دست برتر ما جای خودش را به دست برتر دشمن بدهد، دولت به مسئله برجام خاتمه دهد و کاری نکند که خاطرت تلخ دوباره تشدید شود.

حمایت از مردم بحرین وظیفه هر دولت آزاده‌ای است
امام جمعه قزوین با محکوم کردن لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل‌خلیفه، گفت: اگر شناسنامه حاکمان تحمیلی و غاصب بحرین را بررسی کنیم، خواهیم دید که از سرزمین‌های دیگر آمده‌اند و حاکمیت خود را بر مردم تحمیل کرده‌اند.

عابدینی با بیان اینکه سابقه‌ اشغالگری و جنایت‌های این رژیم کم‌تر از رژیم صهیونیستی نیست، تصریح کرد: این رژیم صهیونیستی با لغو تابعیت از شیخ عیسی قاسم که مورد علاقه همه مسلمانان است، نشان داد هیچ مسلمانی در بحرین امنیت ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با اشاره به اینکه حمایت از مردم بحرین وظیفه هر دولت آزاده‌ای است، افزود: بی‌تفاوتی نسبت به ستمگران خیانت است لذا از وزیر امور خارجه خود می‌خواهیم که برخورد قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران را به این رژیم غاصب وابسته به آمریکا نشان دهد.

نباید کسانی بر سر کار باشند که از بیت‌المال سیرشدنی نیستند
وی با اشاره به جایگاه والا و برکات شب قدر، گفت: شب‌های احیاء و شب قدر فرصت مناسبی است تا اعمال خود را در طول سال بررسی کرده و برای زندگی دنیوی و اخروی برنامه‌ریزی کنیم.

امام جمعه قزوین افزود: مسئولین باید در این شب‌ها رسیدگی و رفع مشکلات مردم از جمله بیکاری و تعطیلی کارخانجات را جزء تصمیمات و برنامه‌های اصلی آینده خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با بیان چند نکته از ویژگی‌های فرد با تقوا از نگاه امام علی(ع) اظهار کرد: افراد با تقوا، چشمان خود را بر هر چیزی که خداوند حرام کرده است می‌بندند.

عابدینی ادامه داد: متاسفانه امروز عده‌ای به بیت‌المال دست‌برد زده و حقوق‌های چند میلیونی می‌گیرند درحالی که برخی از مردم در مضیقه و تنگناهای اقتصادی هستند، این افراد باید متواضعانه از ملت عذرخواهی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: برخورد دولت با این افراد باید به قطع حقوق و برگرداندن اموال منتهی شود، با وجود افراد دلسوز و پاکی که لیاقت خدمتگزاری مردم را دارند اما امروز به هر بهانه‌ای منزوی شده‌اند نباید کسانی بر سر کار باشند که از بیت‌المال سیرشدنی نیستند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان