۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باید با متخلفان حقوق‌های نجومی برخورد لازم صورت گیرد/ نقص قانونی نداریم قانون اجرا نمی‌شود
کد خبر: ۲۰۰۸۹۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

باید با متخلفان حقوق‌های نجومی برخورد لازم صورت گیرد/ نقص قانونی نداریم قانون اجرا نمی‌شود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: افراد که به مسئولیت به شکل طعمه نگاه می‌کنند، نباید به مسئولیت در نظام اسلامی گمارده شوند و حتی اگر قانونی هم وجود داشته باشد، اجازه ندارند که برداشت‌های غیرمتعارف داشته باشند.

باید با متخلفان حقوق‌های نجومی برخورد لازم صورت گیرد/ نقص قانونی نداریم قانون اجرا نمی‌شود

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های غیرمتعارف گفت: قطعاً باید وجوه اضافی و دریافت‌شده توسط برخی مدیران در قالب حقوق‌های نجومی به بیت‌المال مسترد شود و برخوردهای لازم صورت پذیرد.

وی افزود: افراد که به مسئولیت به شکل طعمه نگاه می‌کنند، نباید به مسئولیت در نظام اسلامی گمارده شوند و حتی اگر قانونی هم وجود داشته باشد، اجازه ندارند که برداشت‌های غیرمتعارف داشته باشند و برای خود از حق و حقوق بیت‌المال برداشت کنند و باید با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نقص قانون در ارتباط با پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و شواهد و قرائن اینگونه نشان می‌دهد که قانون در این باره اجرا نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: اگر قوانین نقصی داشته باشد، مجلس آن را اصلاح می‌کند، ولی وقتی قانون اجرا نمی‌شود، اصلاح قانون چه معنایی می‌تواند داشته باشد. مسئله اینجاست که قانون باید رعایت شود و اقدامات لازم در این راستا صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان