۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین جشنواره ملی عکس قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۰۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳ ساعت: ۱۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری؛

جشنواره ملی عکس قزوین برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی عکس قزوین به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

جشنواره ملی عکس قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، نخستین جشنواره ملی عکس قزوین در دو بخش اصلی "دوربین‌های دیجیتال و آنالوگ" و "عکاسی با تلفن همراه" با هدف تشویق شهروندان برای عکاسی از موضوعات شهری و افزایش حس تعلق به شهر و ثبت جاذبه‌های شهر قزوین برگزار می‌شود.
موضوعات این جشنواره شامل عکاسی از زیبایی‌های شهر قزوین نظیر ابنیه‌های تاریخی، اماکن مذهبی، مناظر طبیعی و تفریحی، سوغات قزوین، شیوه‌های زندگی اقلیمی و اختصاصی شهر می‌باشد.
شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را مربوط به بازه زمانی سال 90 تا 95 از شهر قزوین به صورت مستند به نخستین جشنواره ملی عکس قزوین ارسال نمایند.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان میرعماد، ساختمان ارشاد، انجمن سینمای جوانان قزوین تحویل دهند و یا از از طریق ایمیل Qazvin.pic@gmail.com ارسال کنند. همچنین دربخش تلفن همراه ارسال عکس از طریق تلگرام با شماره 09301516070 امکان‌پذیر می‌باشد.
عکس‌ها می‌تواند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید ارائه شود و همچنین حضور در این جشنواره برای تمامی عکاسان سراسر کشور آزاد است.
آخرین مهلت ارسال آثار تا 31 تیرماه اعلام شده است و مراسم اختتامیه همراه با معرفی نفرات برگزیده و اهدای جوایز در مرداد ماه برگزار می‌شود.
جوایز بخش اصلی جشنواره شامل نفر اول (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 15 میلیون ریال جایزه نقدی)، نفر دوم (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 10 میلیون ریال جایزه نقدی) و نفر سوم (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 5 میلیون ریال جایزه نقدی) تعیین شده است.
جوایز بخش تلفن همراه نیز برای نفر اول (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 5 میلیون ریال جایزه نقدی) نفر دوم (لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 4 میلیون ریال جایزه نقدی) و نفر سوم(لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 3 میلیون ریال جایزه نقدی) می‌باشد.
گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33343006-028 و 09301516070 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان