۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سازمان ملل به مأمن تامین اهداف قدرت‌های زورگو بدل شده است/ برای همیشه نمی‌توان افکار عمومی را با دروغ فریب داد
کد خبر: ۲۰۰۴۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

سازمان ملل به مأمن تامین اهداف قدرت‌های زورگو بدل شده است/ برای همیشه نمی‌توان افکار عمومی را با دروغ فریب داد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در واکنش به انتصاب رژیم صهیونیستی به‌عنوان رئیس کمیته ضد تروریسم سازمان ملل اعلام کرد: سازمان ملل که باید مقطع تعامل دولت و ملت‌های جهانی باشد، به مامن تامین اهداف قدرت‌های زورگو بدل شده‌است.

سازمان ملل به مأمن تامین اهداف قدرت‌های زورگو بدل شده است/ برای همیشه نمی‌توان افکار عمومی را با دروغ فریب داد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در نامه‌ای به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در واکنش به منصوب شدن رژیم صهیونیستی به‌عنوان ریاست کمیته ضد تررویسم سازمان ملل اعلام کرد: سازمان مللی که باید مقطع تقاطع و تعامل دولت و ملت‌های جهانی واقع شود،‌ به مامن تامین اهداف قدرت‌های زورگو بدل گشته است.

 در ابتدای این نامه آمده است: آقای دبیر کل مگر زنان و کودکان در خون غلتیده فلسطینی را فراموش کرده‌اید؟ در طول سالیان گذشته، سازمان ملل به عنوان سازمانی فراملی که به اصطلاح دکترین نیروی سوم را مِدّ نظر داشته، به انحرافی تاریخی دچار شده است. سازمان مللی که باید مقطع تقاطع و تعامل دولت و ملت‌های جهانی واقع شود،‌ به مامن تامین اهداف قدرت‌های زورگو بدل گشته است.

در ادامه آمده است: رژیم کودک کش اسرائیل که دیگر امروز هویت تروریستی آن بر هیچ کس پوشیده نیست در سازمان ملل به ریاست کمیته ضد تروریسم منصوب می‌شود. آیا جنایت‌های صبرا و شتیلا و تهاجمات نظامی در جنگ 22 روزه و جنگ 8 روزه اقدام تروریستی نبود؟‌!‌ آیا به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان فلسطینی در اشغال قدس،‌ اقدام تروریستی به حساب نمی‌آید؟

این تشکل دانشجویی تاکید کرد: آقای دبیر کل به راستی ما را چه شده است؟ سازمان ملل را چه شده است که تروریسم دولتی را به ریاست کمیته مبارزه با تروریسم منصوب می‌گرداند؟ جناب بان کی مون! شاید ریشه این مشکلات، همان طور که خودتان هم اشاره کردید در این باشد که بودجه سازمان ملل را دولت‌های جنایتکاری که دستشان آلوده به خون ملت‌های جهان سوم است تامین و این چنین استقلال سازمان ملل را زیر را له می‌نمایند. آیا زمان پایان دادن به این جیره خواری به پایان نرسیده است؟

در پایان این نامه تاکید شد: در آخر باید بگوییم به هوش باشید چرا که نمی‌توان برای همیشه افکار عمومی جهانی را با دروغ فریب داد و از آن روزی بترسید که ملت‌های آزاده با قلبی منزجر علیه نظم موجود جهانی بشورند و ارزش‌های کذایی لیبرال دموکراسی و در راس آن‌ها سازمان ملل آمریکایی- عربستانی را از ریشه بر کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان