۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ضرورت استفاده از ظرفیت‌ کارخانه‌ها در اشتغال‌زایی ایثارگران
کد خبر: ۲۰۰۴۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۱۴:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت‌ کارخانه‌ها در اشتغال‌زایی ایثارگران

غلامرضا حقایق‌پور گفت: باید از ظرفیت‌ کارخانه‌های مستقر در شهرستان البرز با هدف اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران استفاده بهینه کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌ کارخانه‌ها در اشتغال‌زایی ایثارگران
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بنیاد شهید شهرستان البرز اظهار کرد: اگر کاری بتوانیم انجام دهیم و دریغ ورزیم، مدیون شهدا هستیم.
وی با اشاره به ارائه‌ خدمات صحیح و به هنگام  افزود: حال که توفیق خدمت به بهترین بندگان خدا را یافتیم، باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و تا جایی که در توان داریم نسبت به برآورده کردن نیازهای جامعه هدف کوتاهی نکنیم.
این مسئول استفاده از ظرفیت کارخانه‌های مستقر در شهرستان البرز برای اشتغال جامعه هدف و بکارگیری راهکارهای مناسب در اجرای این هدف را مورد تاکید قرار داد.
حقایق‌پور با تشریح مواد قانونی و آئین‌نامه‌های اجرایی گفت: باید کارکنان نسبت به قوانین و آئین‌نامه‌های اجرایی اشراف داشته و تنگناهای اجرایی و قانونی را برای جامعه هدف توجیه نمایند.
وی با توجه به اجرای طرح حافظان گلزار شهدا در سطح استان قزوین بر استفاده از خانواده‌های شهدا و جانبازان برای تحقق این هدف در سطح شهرستان‌های استان قزوین تاکید کرد.
گفتنی است: در حال حاضر شهرستان البرز دارای 158 شهید، 495 جانباز و 35 آزاده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان