۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دولت که مسکن مهر را مزخرف خواند چرا با حقوق‌ نجومی برخوردی نکرد
کد خبر: ۲۰۰۴۲۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دولت که مسکن مهر را مزخرف خواند چرا با حقوق‌ نجومی برخوردی نکرد

مسئول‌ سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ گفت: دولت که مسکن مهر را مزخرف خواند و جلوی آن را گرفت، چرا با حقوق‌های نجومی برخوردی نکرد.

دولت که مسکن مهر را مزخرف خواند چرا با حقوق‌ نجومی برخوردی نکرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، مجتبی ثابتی مسئول‌ سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، با حضور در نشست خبری این شورا که صبح امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، پیرامون حقوق‌های نجومی برخی مدیران و تغییرات وزارت امور خارجه، گفت: در انتخابات سال 92، آقای روحانی ادعایی داشتند مبنی بر اینکه علاوه بر چرخیدن سانتریفیوژ باید زندگی مردم نیز بچرخد و این ادعا را با شعار تدبیر و امید و با قاعده راستگویی بیان کردند. 

وی افزود: روحانی شعارهای انتخاباتی‌ و ادعاهای اولیه‌اش، بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی بود. این شرایط نشان می‌دهد وی یا از وضعیت اقتصاد کشور باخبر بود یا خیر. اگر ایشان از وضعیت اقتصاد کشور مطلع بودند، دیگر حق ندارند امروز مشکلات را به گردن دیگران بیندازند، بلکه باید به رفع مشکلات مبادرت ورزند و اگر هم از شرایط اقتصادی کشور باخبر نبودند، پس چرا آن شعارها را سر دادند و چرا وارد این عرصه شدند.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید به جای توجیه، اقدام و عمل کنند، گفت: چگونه دولت در جهت توقف مسکن مهر اقدام کرد و آن را مزخرف خواند،‌ اما نسبت به برخورد با حقوق‌های نجومی اقدامی نکرد!

ثابتی افزود: چگونه است فردی که باید حافظ پول و اموال مردم باشد، خلاف قانون عمل می‌کند و از پول مرم برای خود توشه جمع می‌کنند. این فرد چگونه می‌تواند حافظ اموال باشد.

مسئول‌ سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، در ادامه گفت: ابتدایی‌ترین کار دولت در موضوع حقوق‌های نجومی عزل مدیران متخلف، ایجاد شفافیت اطلاعات و برگرداندن اموال به بیت‌المال است.

ثابتی در ادامه سخنان خود پیرامون وقایع رخ‌داده در کشور بحرین و تغییرات در وزارت امور خارجه، گفت: روزگاری برخی از مسئولان سیاسی کشور، تئوری زمین می‌دهیم، زمان می‌خریم را سر دادند، اما سرداران ما به پشتوانه مردم وارد عمل شدند و غلط بودن آن تئوری را نشان دادند. امروز می‌ترسیم شرایطی ایجاد شود که قهرمانان و سرداران ملی ما از جمله قاسم سلیمانی مجبور شوند که وظیفه مسئولان سیاسی را انجام دهند.

وی افزود: ما مشاهده می‌کنیم که رژیم آل خلیفه ظلم‌هایی را نسبت به شیخ عیسی قاسم و ملت بحرین انجام می‌دهند، اما رئیس‌جمهور ما در قبال آن سکوت کرده است تا کار به جایی رسید که سردارانی که به صدام سیلی زده بودند،‌ امروز وارد کارزار شوند.

این فعال دانشجویی در پایان گفت: ملت و دانشجویان انقلابی ایران، قهرمانان واقعی خود را می‌شناسند و فراتر از بازی‌های سیاسی با تمام توان پشتیبان این سرداران انقلابی خواهند ماند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان