۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور پایان تیرماه برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۰۰۴۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر فنی تیم تکواندو استان:

مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور پایان تیرماه برگزار می‌شود

امید منفرد از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با حضور تیم قزوین در پایان تیرماه خبر داد.

مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور پایان تیرماه برگزار می‌شود
امید منفرد، مدیر فنی تیم تکواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، اظهار کرد: با توجه به گستردگی کار و تنوع مسابقات و برنامه‌های فدراسیون تکواندو از ابتدای سال جاری هیات تکواندو استان نیز با برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی کار خودش را با جدیت آغاز کرد.
وی در ادامه افزود: در اولین اقدام طی فراخوانی از مربیان فعال استان دعوت شد تا رزومه و برنامه‌های خود را به کمیته فنی اعلام کنند تا گزینه‌های مربیگری برای هدایت تیم‌های استان در مسابقات کشوری در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرند.

منفرد ادامه داد: پس از بررسی‌های بعمل آمده آقایان حبیب پوردهقان، امید ساروخانی و علی اکبری به عنوان سرمربی تیم‌های خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزیده شدند که این اساتید هم طی مهلت تعیین شده همکاران و کادر مورد نظر خود را به کمیته فنی معرفی کردند و تمرینات رده‌های سنی ذکر شده با دعوت از نفرات منتخب قهرمانی استان و سایر بازیکنان مستعد آغاز شده است.
وی مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را نزدیکترین رویداد پیش روی استان دانست و گفت: این مسابقات 31 تیر ماه برگزار می‌شود و تیم نوجوانان استان در کنار تمرینات مستمر خود جمعه گذشته با حضور در استان قم و در یک تمرین مشترک با منتخبین این استان به مرور تکنیک و مبارزه پرداختند تا با آمادگی بیشتری در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند.
مدیر فنی تیم تکواندو استان بیان کرد: تکواندوی قزوین در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و در تمامی رده‌ها حرف برای گفتن دارد که امید است در سال جاری نیز نتایج خوبی عاید تکواندو استان شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان