۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تربیت افراد انقلابی و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هنر بزرگی است
کد خبر: ۲۰۰۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر مسئول کانون محسن الزهرا قزوین:

تربیت افراد انقلابی و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هنر بزرگی است

حجت الاسلام میلاد قلی‌پور، تربیت نیروی انقلابی و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب را هنری بزرگ برشمرد و افزود: در جامعه کنونی انجام کار فرهنگی، امری سخت اما بااهمیت و ارزشمند است.

تربیت افراد انقلابی و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب هنر بزرگی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، آئین افتتاحیه هفتمین دوره کلاس‌های تابستانی خاطرات ماندگار با شعار "سنگر مسجد، زمینه رشد"، شب گذشته (سه شنبه) در مسجد دباغان قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام میلاد قلی‌پور، مدیر مسئول کانون محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان(عج) قزوین در این مراسم اظهار کرد: با انجام فعالیت‌های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت تلاش می‌کنیم با عزمی راسخ و همتی مضاعف در مسیر تربیت نیروهای انقلابی و افسران جنگ نرم حرکت کنیم.
وی تربیت نیروی انقلابی و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب را هنری بزرگ برشمرد و افزود: در جامعه کنونی انجام کار فرهنگی، امری سخت اما بااهمیت و ارزشمند است.
مدیر مسئول کانون محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان با اشاره به سخن علامه حسن زاده آملی که موفقیت با کسانی است که گوش به فرامین رهبری بسپارند، خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) همواره توصیه فرمودند که پیش از دعا، قرآن تلاوت کنید که از موجبات استجابت دعا است.
وی تصریح کرد: باید از فرصت ماه مبارک رمضان به شکل شایسته‌ای بهره ببریم چراکه تلاوت قرآن کریم در این ایام، از فضیلت بسیاری برخوردار است.
قلی‌ پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور بیان کرد: شما دانش‌آموزان و نوجوان، افسران جنگ نرم هستید و کشور به وجود افرادی نظیر شما برای پاسداری از خون شهدا و نظام و انقلاب نیاز دارد.
مدیر مسئول کانون محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان عنوان کرد: افسران جنگ نرم پرتلاش، با دقت، با تدبیر و با تقوا هستند و امروزه افرادی که اهل نماز و توجه به مسائل مذهبی نیستند باید با دقت در امورات زندگی خود، با تدبیر در مسیر تقوا قرار گیرند.
وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، شما دانش‌آموزان و نوجوانان وظیفه سنگینی بر عهده دارید و باید برای انقلابی کردن و انقلابی ماندن دوستان خود تلاش کنید.
قلی‌ پور ادامه داد: تلاش کنید تا سایرین نیز به سوی سنگر مساجد که زمینه ساز رشد و تعالی انسان‌هاست، هدایت شوند و مسجدی بمانند.
مدیر مسئول کانون محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان(عج) قزوین در ادامه عنوان کرد: امروزه فضای مجازی، همه توجه ما را به خود معطوف کرده است و باید مراقب باشیم که این فضای اندرویدی موجب غفلت ما از یاد خدا نشود.
وی در ادامه گفت: در طرح تربیتی خاطرات ماندگار در تلاشیم که با استفاده از ظرفیت مساجد در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیریم.
قلی‌ پور در پایان بیان کرد: کلاس‌های تابستانی خاطرات ماندگار به صورت مشترک با همت کانون رضوی مسجد دباغان و کانون محسن الزهرا مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان