۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین
کد خبر: ۲۰۰۲۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت: ۲۳:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان اعلام کرد:

افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: طی برگزاری طرح ضیافت الهی در این استان بالغ بر ۵۰ مبلغ برای تبلیغ و ترویج دین و قرآن اعزام شدند.

افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در دومین جلسه استانی طرح‌های نشاط معنوی و ضیافت الهی که ظهر امروز( سه شنبه) در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد با بیان اینکه پنجمین دوره طرح حافظان قرآن کریم در این استان آغاز شده است، اظهار کرد: در ارزیابی‌های استانی در چهارمین دوره جزو 6 استان برتر کشور در این طرح شدیم.

وی با اشاره به وقف‌های جدیدی که طی سال جاری در استان قزوین صورت گرفته است،‌ ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون تعداد 9 وقف جدید داشته‌ایم، که 7 وقف جدید در قزوین، یک وقف در شهرستان بویین‌زهرا و یک وقف در شهرستان البرز انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به ویژه‌برنامه طرح نشاط معنوی در این استان اضافه کرد: روند برگزاری این طرح از سوی بازرسان سازمانی و استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نوروزی با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در شب 21 و 22 ماه مبارک رمضان در قزوین برگزار می‌شود، مطرح کرد: این محافل با حضور قاریان برتر کشوری، بین‌المللی و قاری منتخب کشور مصر به‌مدت 2 روز در شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول از افتتاح طرح مجازی حفظ قرآن کریم در استان قزوین خبر داد و یادآور شد: این طرح با حضور حجت‌الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در روز سه‌شنبه 8 تیر ماه جاری افتتاح می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین در خصوص طرح ضیافت الهی خاطرنشان کرد: طی برگزاری طرح ضیافت الهی در این استان بالغ بر 50 مبلغ برای تبلیغ و ترویج دین و قرآن اعزام شدند.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان