۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۴۰۳ کلاس برای اسکان موقت فرهنگیان آماده شده است
کد خبر: ۲۰۰۱۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش قزوین:

۴۰۳ کلاس برای اسکان موقت فرهنگیان آماده شده است

مرتضی سمیعی گفت: امسال ۱۷ پایگاه، ۳۹ مدرسه و ۴۰۳ کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان آماده شده است.

۴۰۳ کلاس برای اسکان موقت فرهنگیان آماده شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مرتضی سمیعی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با فرارسیدن فصل تابستان و آغاز مسافرت‌ها، اسکان موقت فرهنگیان استان قزوین در تابستان 95 آغاز به‌کار می‌کند.
وی افزود: 12 درصد از آثار باستانی کشور از قبیل قلاع الموت، امامزاده حسین(ع)، دریاچه اوان، حسینیه امینی‌ها، جاذبه‌هاي طبيعي و تاريخي و گردشگري فراوان در استان قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی کشور وجود دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی قزوین خاطرنشان کرد: ستاد اسكان موقت فرهنگيان استان قزوين از 26 خرداد ماه لغایت 25 شهریور ماه سال جاری آماده پذیرش میهمانان و ارائه خدمات به گردشگران است.
وی با اشاره به ساعت پذیرش در پایگاه‌های ستاد اسکان عنوان کرد: ساعت پذیرش در پایگاه‌های اسکان از ساعت 8 صبح تا 24 شب بوده و اسكان فرهنگيان و بستگان درجه يك با ارائه كارت شناسايي پرسنلي يا حكم كارگزيني و با داشتن شناسنامه امكان پذير می‌باشد.
سمیعی اضافه کرد: حضور شخص فرهنگي جهت دريافت معرفي‌نامه در محل ستاد اسكان الزاميست، همچنین فرهنگیان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.eskan.medu.ir وارد سامانه اسکان شده و اسکان را به صورت اينترنتي رزرو نمایند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش قزوین در ادامه بیان کرد: رزرو اینترنتي اسكان از ساعت 8 صبح روز شنبه 5 تیرماه آغاز می‌شود و از تاريخ 10 تيرماه لغايت 25 شهريور در اختيار فرهنگيان است.
سمیعی در ادامه تأکید کرد: امسال 17 پایگاه، 39 مدرسه و 403 کلاس برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان آماده شده است که از تعداد 403 کلاس، 67 کلاس ویژه، 158 کلاس نوع الف، 59 کلاس نوع ب و 119 کلاس نوع ج می‌باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان