۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دانش‌آموزان مراقب تبلیغات سوء دشمنان در شبکه‌های اجتماعی باشند
کد خبر: ۲۰۰۰۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت: ۷:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

دانش‌آموزان مراقب تبلیغات سوء دشمنان در شبکه‌های اجتماعی باشند

حجت الاسلام علی نعمت اللهی با اشاره به تأثیر نماز در سلامت روحی و روانی و معنوی انسان گفت: نوجوانان باید مراقب باشند که مبادا تحت تاثیر تبلیغات سوء شبکه‌های اجتماعی قرار گیرند.

دانش‌آموزان مراقب تبلیغات سوء دشمنان در شبکه‌های اجتماعی باشند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جشن روزه اولی‌ها شب گذشته(دوشنبه) با حضور 500 دانش‌آموز قزوینی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این همایش با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری پنجمین جشن روزه اولی‌ها در استان هستیم که مشابه این برنامه در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری همایش روزه اولی‌ها افزود: شاه بیت غزل زندگی انسان، بندگی خداوند متعال است و جشن تکلیف در واقع جشن بندگی خدا می‌باشد بنابراین با تلاش در جهتِ حرکت در مسیر رضای الهی در همه عرصه‌های زندگی خود، با خدا باشید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: دین اسلام تنها دینی است که از جامعیت برخوردار است چراکه برای همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و فرهنگی انسان برنامه و هدف دارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تفسیر سوره عصر بیان کرد: این سوره خلاصه و چکیده‌ای از قرآن کریم است به طوری‌که می‌توان ادعا کرد همه مبانی و ارکان دین اسلام در آن تبیین شده است.
نعمت اللهی عنوان کرد: همه انسان‌ها در ضرر و خسرانند مگر اینکه ایمان آورند که البته ایمان آوردن به تنهایی کافی نیست و شرط دیگری نیز دارد که همان انجام عمل صالح است زیرا فلسفه آفرینش انسان، عبادت خداوند متعال و انجام اعمال صالح است.
وی تصریح کرد: شما نوجوانان که به سن تکلیف رسیده‌اید به عرصه مهمی از عمر خود وارد شده‌اید که برای رسیدن به سعادت و کمال، باید برای همه لحظات زندگی خود برنامه‌ریزی داشته و در همه ابعاد زندگی خود به یاد خدا باشید و در مسیر الهی حرکت کنید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، هدف از برگزاری جشن روزه اولی را ایجاد خاطره‌ای زیبا و ماندگار در ذهن نوجوانان برشمرد و گفت: بارزترین نوع عبادت، نماز است چراکه شاه کلید اتصال انسان به خداوند و بهترین شکل بندگی انسان‌ها است.
وی تأکید کرد: هیچ معنویتی بالاتر از نماز نیست و سلامت روحی و روانی و معنوی انسان را این فریضه الهی تأمین می‌کند لذا نوجوانان باید مراقب باشند که مبادا تحت تاثیر تبلیغات سوء شبکه‌های اجتماعی قرار گیرند.
نعمت اللهی خاطرنشان کرد: سازمان بهداشت جهانی سلامت را به 5 بخش سلامت اجتماعی، جسمی، روحی و روانی، محیط زیست و سلامت معنوی تقسیم کرده است و نماز و عبادت خدا اگر به شیوه صحیح انجام شود منجر به سلامتی انسان در همه بخش‌ها می‌شود.
وی در پایان تأکید کرد: بدون شک عبادت و بندگی خدا، سلامت همه جانبه انسان را در بردارد.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان