۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آقای میلیاردر! صاحبان فیش‌های نجومی با شمشیر نظام را نشانه رفته‌اند یا افشاگران؟
کد خبر: ۱۹۹۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳۱ ساعت: ۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

تاملی در واکنش عجیب هاشمی به حقوق‌های چندصدمیلیونی

آقای میلیاردر! صاحبان فیش‌های نجومی با شمشیر نظام را نشانه رفته‌اند یا افشاگران؟

این اتهام در حالی مطرح می شود که خود وزارت بهداشت بیش از سایر مجموعه های دولت روحانی در طول سه سال اخیر به اقدامات پوپولیستی مشهور بوده است.

آقای میلیاردر! صاحبان فیش‌های نجومی با شمشیر نظام را نشانه رفته‌اند یا افشاگران؟
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، وزیر بهداشت در واکنشی عجیب به ماجرای افشای فیش های حقوقی نجومی، این افشاگری ها را "توده‌وار"، "سنت سیئه" و "ضد ارزش‌های اخلاقی و اسلامی" خواند و هدف آن را "نابودی انقلاب" دانست و هشدار داد که از خشم و غضب خدا و خلق خدا بترسیم!

سید حسن قاضی زاده هاشمی در یادداشتی نوشته است: "برخی دوستان باید بدانند این شمشیری که بر پیکر انقلاب اسلامی وارد می‌کنند، دولبه دارد؛ درست است از یک طرف آن روحانی و دولت او را می‌زنید ولی با طرف دیگر، روحانیت و نظام را نشانه رفته‌اید!"
با این حال، او توضیح نداده است که یک افشاگری بزرگ که می تواند جلوی یک فساد عظیم اقتصادی در درون نظام را بگیرد، چگونه اقدامی علیه نظام است؟ آیا اطلاع رسانی و شفاف سازی از یک تخلف بزرگ، به تقویت اعتماد عمومی و استحکام نظام منجر نخواهد شد.

وزیر میلیاردر بهداشت البته به همین مقدار هم بسنده نکرده و حتی افشاگران را تهدید کرده که چه در صورت درست بودن چه نادرست بودن ماجرای فیش های حقوقی، مجازات خواهند شد! او نوشته است: "اگر هم فردی خارج از ضوابط و مقررات وجهی از بیت‌المال دریافت داشته، حتما باید به قوه‌قضاییه معرفی شود و احدی حق ندارد قبل از قطعیت تخلف او در دستگاه‌قضایی، آبروی کسی را ببرد. به عبارتی در هر دو صورت فرد افشاگر مستوجب پیگرد قضایی است."

او تلویحا این افشاگری ها را به دشمنان انقلاب نسبت داده و نوشته است که "ممکن است حرکت ما به اراده دیگرانی آغاز شده باشد که در کمین نابودی این انقلاب (که موهبت الهی است) نشسته‌اند. کفران‌نعمت نکنیم و از خشم و غضب خدا و خلق خدا بترسیم."
اینکه "کفران نعمت" سوءاستفاده از اعتماد نظام و غارت بیت المال است یا افشای این غارتگری، و اینکه غارتگران بیت المال و دریافت کنندگان حقوق های نجومی باید از "خشم خدا" بترسند یا افشاگران آن، سوالی است که به نظر می رسد پاسخ آن برای خود وزیر بهداشت نیز مشخص باشد اما ظاهرا بنا به مصالحی حاضر به پذیرش آن نشده است!
واقعیت آن است که وزارت بهداشت تحت مدیریت وزیر میلیاردر دولت تدبیر و امید، خود از متهمان اصلی فیش های حقوقی نجومی است که نه تنها آن را کتمان نکرده بلکه اخیرا قائم مقام آقای وزیر، دریافتی بالای ۱۰۰ میلیون تومان را برای برخی پزشکان از شیر مادر هم حلال‌تر اعلام کرده است!
با چنین واکنشی به حقوق های نجومی، انتساب این افشاگری ها به دشمنان نظام از سوی وزیر بهداشت چندان هم تعجب آور نیست. نکته جالب دیگر در یادداشت وزیر بهداشت "توده وار" خواندن این افشاگری هاست؛ این اتهام در حالی مطرح می شود که خود وزارت بهداشت بیش از سایر مجموعه های دولت روحانی در طول سه سال اخیر به اقدامات پوپولیستی مشهور بوده است. از بازی با افکار عمومی با روغن پالم، خمیر مرغ و آب معدنی دماوند گرفته تا اقدامات پوپولیستی شخص وزیر بهداشت تا جایی که حتی شایعه کاندیداتوری او در انتخابات 96 هم مطرح شد!
حال باید از وزیر بهداشت پرسید آیا این افشاگری ها "توده وار" است یا اقدامات او و وزارتخانه زیرمجموعه اش؟ و سوال مهم تر اینکه آیا صاحبان فیش‌های نجومی با شمشیر نظام را نشانه رفته‌اند و باید از خشم خدا بترسند یا افشاگران؟

انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان