۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برخی مدیران دولتی عرصه خدمت را به عرصه کسب مال تبدیل کرده‌اند/ حقوق‌های نجومی هیچ هم‌خوانی با شعار تدبیر و امید ندارد
کد خبر: ۱۹۹۴۶۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برخی مدیران دولتی عرصه خدمت را به عرصه کسب مال تبدیل کرده‌اند/ حقوق‌های نجومی هیچ هم‌خوانی با شعار تدبیر و امید ندارد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ بابیان اینکه برخی مدیران دولتی عرصه خدمت را به عرصه کسب مال تبدیل کرده‌اند، گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی نه هم‌خوانی با تدبیر دارد و نه امید را به همراه می‌آورد.

برخی مدیران دولتی عرصه خدمت را به عرصه کسب مال تبدیل کرده‌اند/ حقوق‌های نجومی هیچ هم‌خوانی با شعار تدبیر و امید ندارد

مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین در واکنش به حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی، اظهار داشت: متأسفانه اخیراً اتفاقاتی در حال رخ دادن است که باعث ناراحتی عموم مردم شده است. مردمی که در شرایط تحریم و فشار اقتصادی باید طعم بی‌عدالتی و تبعیض در برخورد مسئولان نسبت به خود را ببینند.

وی افزود: مردم تحمل برخی تحریم‌های داخلی را ندارند. ما اگر انتظار نداشته باشیم که 1+5 به تعهداتش عمل کند، انتظار داریم لااقل مسئولان قانون را رعایت کنند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: خوب است دولت شجاعانه اعلام کند که داشتن حقوق‌های چند صد میلیونی برای برخی مدیران دولتی چه تناسبی با شعارهای دولت درخصوص رفع تبعیض و ناعدالتی دارد؟ آیا با پرداخت چنین حقوق‌هایی دیگر چیزی برای چرخاندن چرخ اقتصاد کشور باقی می‌ماند؟

ثابتی با تأکید بر اینکه حقوق‌های نجومی نه‌ هم‌خوانی با تدبیر دارد و نه امید را به همراه می‌آورد، گفت: در شرایطی که بازی‌های سیاسی همین دولت در مورد فسادهای مالی دولت قبل (البته ما معتقدیم با هر نوع فسادی در هر دولتی باید برخورد شود)، وجود دارد، دیگر انتظار نداریم در دولت جدید نیز چنین حقوق‌های نجومی پرداخت شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با تأکید بر اینکه ما خواهان اصل شفافیت هستیم، گفت: متأسفانه برخی مسئولان و مدیران دولتی عرصه خدمت را به عرصه کسب مال تبدیل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: انتظار مردم برگشت تمامی مبالغِ پرداختی به مدیران دولتی است که بی‌ضابطه و بی‌قانون بوده است، همچنین مدیرانی که چنین حقوق‌های نجومی دریافت کردند و از مردم عذرخواهی نکردند، باید از مسئولیت‌شان عزل شوند.

ثابتی در پایان با اشاره به لزوم نظارت دقیق بر پرداخت‌ حقوق‌های مدیران دولتی گفت: سازمان بازرسی کل کشور و مجلس باید در این خصوص نظارت جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان