۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۷۳ درصد تعهد خیرین مدرسه ساز محقق شد
کد خبر: ۱۹۹۴۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس:

۷۳ درصد تعهد خیرین مدرسه ساز محقق شد

مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز توانسته اند تا کنون ۷۳ درصد از تعهدات خود را به انجام برسانند.

۷۳ درصد تعهد خیرین مدرسه ساز محقق شد
به گزارش صبح قزوین، محمد جواد حیدری گفت: خیرین مدرسه ساز امسال 22 میلیارد تومان تعهد کرده اند که تا کنون حدود 16 میلیارد تومان آن یعنی 73 درصد محقق شده است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر 30 مدرسه به کمک خيرین با ۵۱ درصد پيشرفت در حال اجرا است.
مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس ادامه داد: بیش از 320 خیر مدرسه ساز در امر ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس شرکت دارند و استان قزوین از نظر تحقق تعهدات خیرین جزء چهار استان برتر کشور است.
حیدری خاطرنشان کرد: استان قزوین یک هزار و 570 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی را داراست که از این تعداد 450 مدرسه نیاز به بازسازی دارد.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان حدود دو هزار و 100 فضا دارد که یک هزار و 700 فضای آن آموزشی و مابقی فرهنگی، ورزشی، اداری و.
.
.
است.
این مسئول اضافه کرد: 250 فضای آن به دلیل عدم استحکام تخریبی و 200 فضا هم به دلیل معماری نا مناسب و عدم ایمنی لازم و رعایت نشدن آئین نامه باید مقاوم سازی و بهسازی شود.
حیدری ادامه داد: هزینه تخریب و مقاوم سازی این 450 فضا معادل 400 میلیون تومان است که با تامین بودجه و کمک خیران در یک بازه زمانی 10 ساله انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ 3003/ح

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان