۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهر کتاب قزوین با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود
کد خبر: ۱۹۹۲۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

شهر کتاب قزوین با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود

سعید وزیری نژاد از افتتاح شهر کتاب قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ظرف یک ماه آینده خبر داد.

 شهر کتاب قزوین با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود
سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین از سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی شرکت هنکل در بوستان‌های سطح شهر قزوین خبر داد و گفت: ترویج ورزش‌های همگانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
وی در ادامه استفاده از توان بخش خصوصی در توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی را یکی از رویکردهای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ذکر کرد.
این مسئول عنوان کرد: نظر به رسالت سازمان در آماده کردن زیرساخت‌های لازم برای دسترسی سهل الوصل عموم شهروندان، تفاهم نامه‌ای با شرکت هنکل تولید کننده محصولات پریل و پرسیل منعقد شد که بر اساس آن در سال‌های 94 و 95 بیش از 60 ست ورزشی توسط این شرکت در بوستان‌های الغدیر، بانوان، پامچال و بوستان شهر چوبیندر نصب شد.
راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید رجایی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال
وی اظهار کرد: روزانه به خصوص در ساعات اولیه صبح، تعداد زیادی از شهروندان با حضور در این بوستان‌ها، از این وسایل بهره برداری می‌کنند و به انجام فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند.
وزیری نژاد راه اندازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید رجایی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال، بهسازی و احیای زمین شقایق و راه اندازی باشگاه هشت بهشت با مشارکت بخش خصوصی را از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در حوزه ورزش برشمرد.
وزیری نژاد افزود: توسعه و تسهیل دسترسی مردم به مراکز فرهنگی، کالاهای فرهنگی و هنری، کتاب و نشریه یکی از وظایف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است، لذا برای اولین بار در استان قزوین مجموعه شهر کتاب در خیابان فردوسی شمالی در دو طبقه با زیر بنایی تقریبی 800 متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.
وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: شهر کتاب قزوین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان ظرف یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.
وزیری نژاد تصریح کرد: در این شهر کتاب محصولات هنری، صنایع دستی، تابلوهای خوشنویسی، نقاشی، بخش لوازم تحریر، بخش فروش لوح فشرده آثار فاخر هنرمندان کشور و کتب خارجی و ایرانی به ویژه برای دانشجویان عرضه می‌شود.
وی کاهش بار ترافیکی در سطح شهر، استفاده بهینه از وقت همشهریان و ایجاد پاتوق فرهنگی برای اهالی فرهنگ شهر را از جمله اهداف راه اندازی شهر کتاب در قزوین برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به حوزه فرهنگی، اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در اولویت‌های کاری شورا و شهرداری است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان