۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «خاطره‌سازی‌‌» و «سندسازی» برای تحریف امام/ «گشایش»های روزانه‌‌ای که با «دومینوی» غارت بسته می‌شود
کد خبر: ۱۹۹۱۵۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

«خاطره‌سازی‌‌» و «سندسازی» برای تحریف امام/ «گشایش»های روزانه‌‌ای که با «دومینوی» غارت بسته می‌شود

یکی از انتقادات فعالان سیاسی و حزبی در خصوص سندسازی بی‌بی‌سی به چهره‌های سیاسی در داخل کشور است که معتقدند رئیس مجمع از برجام تا لزوم رسیدگی به ایتام صحبت می‌کند ولی ترجیح می‌دهد ادعای بی‌بی‌سی راجع به امام را مسکوت بگذارد.

«خاطره‌سازی‌‌» و «سندسازی» برای تحریف امام/ «گشایش»های روزانه‌‌ای که با «دومینوی» غارت بسته می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، در هفته گذشته واکنش‌ها به سندسازی بی‌بی‌سی علیه امام(ره) و برداشت اموال ایران این بار توسط کانادا و در عین حال اظهارنظر روحانی درباره «هر روز یک گشایش» ادامه داشت و فعالان سیاسی و حزبی در موضع‌گیری‌های خود نسبت به این مساله انتقاد کردند. 

*فلاحیان: سندسازی‌های بی‌بی‌سی درباره شخصیت امام جعل سند است

در همین زمینه حجت‌السالام فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه سندسازی‌های بی‌بی‌سی درباره شخصیت امام جعل سند است، گفت: حرکتی در داخل و خارج کشور شروع شده که می‌خواهد بگوید استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی در گفتمان انقلاب اسلامی جدی نیست.

*شیخ الاسلام: تحریف شخصیت امام (ره) از سوی بی‌بی‌سی برای نفوذ آمریکا به ایران

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به سندسازی اخیر بی‌بی‌سی علیه شخصیت امام (ره) گفت: آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد راه و منفذی برای ورود دوباره به ایران هستند.

شیخ‌الاسلام درخصوص  سندسازی اخیر بی‌بی‌سی علیه شخصیت امام خمینی (ره) اظهار داشت: آمریکا و تمدن غرب بزرگترین ضربه تاریخ را از مواضع حضرت امام خورده‌اند و زنده بودن این مواضع برای آنها گران می‌شود.

فضائلی: پشتیبانی آمریکا از جریان سازشکار داخلی برای ایجاد تشکیک در مکتب امام(ره)

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت بُعد استکبارستیزی و نفی سلطه در مکتب امام(ره) گفت: سندسازی اخیر بی‌بی‌سی پشتیبانی از جریانی است که دنبال تعامل با آمریکا است.

فضائلی با بیان اینکه جریانی در داخل کشور نسبت به سازش با آمریکا گام‌هایی برداشته‌اند؛ گفت: بی‌بی‌سی می‌خواهد با این سندسازی طرح خود را با تشکیک در شخصیت حضرت امام(ره) به عنوان نماد مبارزه با آمریکا دنبال کرده و از این طریق از جریان داخلی حامی سازش با آمریکا پشتیبانی کند.

محمدی: بی‌بی‌سی در راستای توجیه‌ ادامه مذاکره با آمریکا سندسازی کرد

مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یک جریان سیاسی در داخل کشور به شدت نیازمند توجیه سیاست خود درباره نزدیکی با آمریکا است گفت: بی‌بی‌سی با سندسازی علیه امام(ره) قصد کمک به این جریان سیاسی را دارد.

وی با اشاره به سندسازی بی‌بی‌سی علیه امام(ره) و ادعای ارتباط ایشان با آمریکا اظهار داشت: یک جریان سیاسی در داخل کشور به شدت نیازمند توجیه سیاست تعامل با آمریکاست و بی‌بی‌سی قصد کمک به این جریان را دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ملت ایران بیش از 3 الی 4 دهه است که امام (ره) را می‌شناسد و با تفکر ایشان آشنایی کامل دارد تصریح کرد: اتهام‌زنی به امام توسط انگلیس آنهم درباره موضوعی چون ارتباط با آمریکا نمی‌تواند در افکار عمومی خارج و داخل ایران اثرگذار باشد.

چرا هاشمی در برابر تحریف اندیشه امام و انقلاب سکوت می‌کند؟/ نتیجه‌ خاطره‌سازی‌‌ها در ادعای بی‌بی‌سی

آیا می‌توان سکوت این روزهای هاشمی را تصادفی دانست، در حالی که هاشمی در دیدارهای این روزهای خود درباره همه‌چیز از برجام گرفته تا لزوم رسیدگی به ایتام صحبت می‌کند ولی ترجیح می‌دهد ادعای بی‌بی‌سی راجع به امام را مسکوت بگذارد.

خاطره و ادعایی که قرار بود توجیه‌گر اقدام نابه جای مکالمه با اوباما باشد و شروع‌کننده جریان تحریف امام شد. چند روز بعد رهبر انقلاب در با انتقاد از اقدام روحانی فرمودند: «برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود، چون ما دولت امریکا را غیر قابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می دانیم.»

اما این نه پایان ماجرا بلکه تازه شروع روند و فرآیند تحریف امام توسط جریانی بود که حالا گره همه مشکلات کشور را «قطع رابطه با امریکا» و کلید گشایش را «بهبود رابطه با آمریکا» معرفی می کرد. از آنجایی که یکی از اصلی ترین موانع پذیرش این نگاه، مواضع امام بود تلاش شد سیره سیاسی امام وارونه جلوه داده شود. قرار بود امامِ «ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم» به امامِ «موافق مرگ بر امریکا» تبدیل شود.

همچنین حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ،‌ درباره تحریف‌های حضرت امام و همزمانی سندسازی بی‌بی‌سی علیه حضرت امام با ساگرد ارتحال معمار انقلاب،‌ پرونده‌ای با عنوان «امام انقلابی» منتشر کرد که در این پرونده، مسئولان و تحلیلگران سیاسی به بررسی این موضوع و ویژگی‌های امام انقلابی پرداختند.

تحریف معمار انقلاب از زمان دوم خرداد شروع شد/مستند بی‌بی‌سی مطابق میل هاشمی است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بعد از موضع هاشمی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا، تماس روحانی با اوباما و مذاکرات ظریف با جان کری اتفاق افتاد و از آن طرف بی‌بی‌سی شروع به سندسازی علیه امام کرد بنابراین ما باید به همه این مسائل به عنوان پازل نگاه کنیم.

روح‌الله حسینیان تاکید کرد: وقتی آقای هاشمی یکباره می‌آید و می‌گوید امام به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا بود ، یا از آن طرف تماس آقای روحانی با اوباما و مذاکراتی که آقای ظریف با جان کری دارند و گاهی روابط بسیار صمیمی می‌شود طوری که می‌گویند باید با کدخدا مسائلمان را حل کنیم و از آن طرف نیز به یکباره بی‌بی‌سی به این بحث ورود می‌کند و سندی که حاضر نیستند اصل آن را منتشر کنند، همه نشانگر این است که ما باید به همه این مسائل به عنوان یک پازل به هم پیوسته و یک پروژه مشترک نگاه کنیم. تصادف این مسائل با هم به سادگی رخ نمی‌دهد.

وقتی سخنان امام فراموش شود، متوسلیان‌ها هم از یاد می‌روند/ هنوز چوب اعتماد به لیبرال‌ها را می‌خوریم

سعید قاسمی معتقد است: 22 جلد صحیفه حضرت روح‌الله، ترجمه آنلاین قرآن و نهج‌البلاغه است برای همه کسانی که امروز گیج و کلافه هستند، هرکس می‌خواهد در شرایط امروز گمراه نشود باید به این 22 جلد رجوع کند، چون ما وارث صحیفه‌ امام هستیم.

وی تصریح کرد: اگر مبنای ما صحیفه باشد دیگر کسی ادعای خاطره نمی‌کند، دیگر نمی‌شود که هر کسی بیاید بگوید من فلانی هستم، دیگری بگوید من زیر دستش بودم، دیگری بگوید من سردارش بودم و هر چند وقت یکبار چای قند پهلو با او می‌خوردیم، آن دیگری هر شب بیاید خاطره جدید از امام تعریف کند، آیا ما 22 جلد صحیفه امام را کنار بگذاریم و خاطره را بچسبیم؟ تا کی باید پاستوریزه عمل کنیم؟ باید انقلاب را از منبع اصلی دریافت کرد.

امامِ ترسیم‌شده در بی‌بی‌سی همان امام تحریف‌شده‌ی غرب‌گرایان است/ دروغ بودن آمریکاستیزی انقلاب اسلامی هدف جنجال‌های اخیر بی‌بی‌سی

ادعای بی‌بی‌سی آن‌قدر ناشیانه و غیرواقعی بود که هم در ایران و هم در آمریکا تکذیب شد، گزارشی که هدفی جز بیان دروغ بودن آمریکاستیزی انقلاب اسلامی ندارد.

امام به روایت بی‌بی‌سی؛ روی دیگر سکه‌ی امام تحریف‌شده

ادعای «پیام محرمانه امام خمینی به رئیس‌جمهور آمریکا»‌را نباید یک اتفاق خلق‌الساعه دانست. حقیقت آن است که شاید اگر چهار یا پنج سال پیش چنین ادعایی توسط رسانه‌های معاند مطرح می‌شد این‌قدر موردتوجه قرار نمی‌گرفت. آنچه این ادعا را بیشتر در کانون توجهات قرارداد، ترسیم چهره‌ی تحریف‌شده از امام در سال‌های اخیر توسط جریان غرب‌گرای داخلی برای توجیه تابوشکنی مذاکره و در گام بعد رابطه با امریکا بود. در واقع امام پیش از آن‌که توسط بی‌بی‌سی متهم به فریبکاری در مبارزه با امریکا شود، توسط «جریان تحریف گر داخلی» انگ «مخالفت با شعار مرگ بر امریکا» را خورده بود.

واکنش‌ها به امام سازی آمریکایی/از «امام سازی» به سبک بی‌بی‌سی تا «زمینه سازی» برای برجام 2

درحالی که رسانه سلطنتی انگلیس سعی داشت با سندسازی درباره رابطه سری امام با آمریکا، یک «امام آمریکایی» جعل کند، رهبر انقلاب مجدداً بر ترس دشمنان از «امام انقلابی» تاکید کردند.

تلاش دشمنان برای نفوذ به تفکر مردم از جمله مباحثی است که ردپای آن در تاریخ معاصر کشورمان به وضوح دیده می شود تخریب چهره های مردمی که از پایگاه اجتماعی ممتازی برخوردار بودند از جمله این اقدامات است توطئه علیه سید جمال‌الدین اسدآبادی، شیخ فضل‌الله نوری، اعدام انقلابی رزم‌آرا و ... تنها نمونه ای از این تحرکات است که هدفی غیر از ایجاد یاس و ناامیدی برای از بین بردن دیوارهای خودباوری و ایستادگی میان ملت ایران را ندارد توطئه‌ای که بحمدالله تاکنون نتیجه‌ای غیر از پایبندی بیش از پیش مردم به وحدتشان نداشته است.

اما یکی دیگر از مسائلی که در هفته گذشته بسیار خبرساز شد، اظهارنظر رئیس‌جمهور درباره یک گشایش در هر روز و از سویی دیگر غارت اموال ایران این بار توسط آمریکا بود.

سروری: دولت سرش را از لاک برجام بیرون بیاورد/ غربی‌ها شوخی شوخی همه دارایی‌های ما را بالا کشیدند

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه وزارت خارجه و دولت سر خود را از لاک برجام بیرون بیاورند، گفت: شوخی شوخی با بهانه‌های واهی همه دارایی‌های ما را چپاول می‌کنند، بنابراین دستگاه دیپلماسی از حالت ذوق‌زدگی‌های توخالی بیرون آمده و واقعیت‌های عرصه و صحنه را ببیند.

وی افزود: آنها شوخی شوخی با بهانه‌های واهی همه دارایی‌های ما را چپاول می‌کنند، بنابراین دستگاه دیپلماسی از حالت ذوق‌زدگی‌های توخالی بیرون آمده و واقعیت‌های عرصه و صحنه را ببیند و با آرایش صحیح و مقتدرانه در جهت احقاق حقوق ملت ایران و عزت ایران گام بردارد.

داوودی: دومینوی سرقت از اموال ایران در شرایط پسابرجام به خاطر ملاطفت دولت نسبت به غرب است

معاون اول دولت نهم گفت: اگر دولت به جای ملاطفت با غرب با ابزارهایی که در اختیار نظام قرار دارد، طرف مقابل را تحت فشار قرار دهد شاهد دومینوی سرقت از اموال ایران در شرایط پسابرجام نخواهیم بود.

دولت با گذشت 300 روز از توافق برجام 300 گشایش را نام ببرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس‌جمهور می‌گوید بعد از برجام هر روز یک گشایش داریم، آیا می‌توانند پس از گذشت بیش از 300 روز از توافق برجام 300 گشایش را در زندگی مردم نام ببرند.

دولت باید پاسخگوی تعطیلی «ارج» باشد/ کارخانه‌ها به سمت تعطیلی می‌روند

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با بیان اینکه 30 تا 40 درصد کارخانه‌ها به دلیل دریافت نکردن کمک دولت به سمت تعطیلی می‌روند گفت:‌ دولت باید درخصوص چرایی تعطیلی ارج پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه مضیقه اقتصادی دولت شدید است و بانک‌ها از دولت طلب دارند ادامه داد: چون دولت نتوانسته به واحدهای تولیدی کمک کند، 30 تا 40 درصد از کارخانه‌ها به سمت توقف و تعطیلی می‌روند.

* پنجاه و یکمین سالگرد شهدای موتلفه

در هفته گذشته یکی از احزابی که ضیافت افطاری برگزار کرد، حزب موتلفه اسلامی بود که همایش طلایه‌داران آفتاب به مناسبت پنجاه و یکمین سالگرد شهدای موتلفه در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد. در این مراسم از محمد رضا ورزی کارگردان سریال معمای شاه به دلیل ساخت سریالی با موضوع انقلاب تقدیر شد.

همچنین دوازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین، چهارم شهریور همزمان با هفته دولت و با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار می‌شود و ضیافت افطاری جامعه مهندسین نیز 10 تیرماه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان