۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین واقعا ننگ‌آور است که مسئولین به دروغ بر رفع تحریم‌ها پافشاری می‌کنند
کد خبر: ۱۹۹۱۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۹ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

واقعا ننگ‌آور است که مسئولین به دروغ بر رفع تحریم‌ها پافشاری می‌کنند

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: وظیفه اصلی مذاکره کنندگان رفع تحریم بود که در این راه هیچ اقدامی نشده و این واقعا ننگ‌آور است که مسئولین ارشد کشوری بر این دروغ که تحریم‌ها رفع شده است پافشاری کنند.

 واقعا ننگ‌آور است که مسئولین به دروغ بر رفع تحریم‌ها پافشاری می‌کنند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد با اشاره به برخی فکر می‌کنند می‌توانند رابط حسنه‌ای بین آمریکا و ایران ایجاد کند، گفت: هیچ گاه نمی‌شود حق و باطل با هم کنار بیاید حالا شما هی بیاید آمریکا را بزک کند.
وی با تأکید بر اینکه هدف اصلی آمریکا نابودی ایران و اسلام است، بیان داشت: وظیفه اصلی مذاکره کنندگان رفع تحریم بود که در این راه هیچ اقدامی نشده است حالا شما بیایید و هی بگویید تحریم‌ها برداشته شده است و این واقعا ننگ‌آور است که مسئولین ارشد کشوری بر این دروغ که تحریم‌ها رفع شده است پافشاری کند.
این مسئول با بیان اینکه در این سه سال به کجا رفتیم و در لبه پرتگاه تنها ولایت فقیه بود که ما را از پرتگاه‌ها عبود دادند، گفت: بعضی از افراطیون اصلاح‌طلب شرم نمی‌کنند و می‌گویید توافق تاریخی تحریم‌ها رفع شد، پس چرا کسی رفع این تحریم‌ها را حس نمی‌کند.
حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه والدین باید در بحث ازدواج جوانان خود به صورت جدی وارد شود و شرایط ازدواج آسان را فراهم کند، تصریح کرد: در ساختمان خانواده سنگ و آجر زن و شوهر هستند و مودت و محبت ملات آن خانه است و آن زندگی را مستحکم می‌کند.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به اینکه زن بدون مرد و مرد بدون زن ناقص هستند، تصریح کرد: کسانی که تن به ازدواج نمی‌دهند افراد ناقص هستند و آرامش که یکی از نعمت‌های الهی است توسط ازدواج فراهم می‌گردد. شیطان هم در زندگی که آرامش در آن حکم‌فرما است؛ راه ندارد.
امام جمعه آبیک با تأکید بر اینکه چرا باید از هر ۴ ازدواج یکی به طلاق منتهی شود، متذکر شد: ازدواج باید آگاهانه باشد؛ ازدواج باعث می‌شود جوان‌های ما نسلشان زیاد شود و جامعه رو به سوی پیری و کهنسالی نرود.
این مسئول با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اهمیت جوانان، اظهار داشت: من به جوانان ارادت دارم کشور ما به جوان نیازمند است و مسئولین باید کاری کنند که زمینه افزایش جمعیت در بین جوانان فراهم شود.
وی با اشاره به صدور رأی عدم اعتماد به بنی صدر و روز شهادت دکتر چمران و روز اساتید، اظهار داشت: اساتید امروز در جامعه نقش پررنگی دارد و باید خود را مانند استاد شهید چمران موظف بداند و استادی باشد که اهل اقدام و عمل است.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به روز میلاد امام حسن مجتبی در سال سه هجری قمری و روز اکرام، بیان داشت: توجه به اکرام باید در اولویت تمامی مسلمین باشد.
وی با اشاره به اینکه امام حسن(ع) یکی از بدترین دوره زندگیشان صلح با معاویه بود که با قید ۵ شرط حکومت را به معاویه واگزار کند، عنوان کرد: معاویه نیز همانند آمریکا به قول‌های خود عمل نکرده است زیرا هیچ‌گاه نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد.
امام جمعه آبیک با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نباید به دشمن اعتماد کنیم، اظهار داشت: خدا لعنت کند کسانی که با زورگویی حق را پایمال می‌کنند ‌و سعی دارد با زیبا کردن اقدامات بد خود این کشتار و حق کشی خود را پنهان کنند.
حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: آغاز هفته قوه قضائیه را به تمامی مسئولین قضایی شهرستان تبریک می‌گویم و از زحمات تمامی قضات قدردانی می‌کنم.
این مسئول با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین کشوری اظهار داشت: دشمن سعی دارد توانمندی‌های ما را از بین ببرد یکی از داشته‌های ما توانمندی‌های دینی است که دشمن در جنگ نرم سعی در نابودی دین در بین جوانان ما دارد.
امام جمعه آبیک با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن توانمندی‌های دانش و علمی، اظهار داشت: دشمن سعی دارد با کمرنگ کردن توانمندی‌های نظامی کشور زمینه حمله به ایران و نابودی اسلام را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه توانمندی سیاسی در کشور بسیار مهم و مؤثر است، اظهار داشت: دشمن سعی دارد توانمندی نظامی ما را از بین ببرد و ما باید پیش از پیش به توانمندی نظامی خود توجه کنیم تا جلوی این گرگ‌های درنده را بگیریم.
خطیب نماز جمعه آبیک دشمن می‌خواهد جمعیت جوان ما را از بین ببرد و کشور را به سمت پیری سوق دهد، گفت: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل که ذات آن‌ها هیچ تغییری نکرده است؛ مسئولین ما باید برای افزایش جمعیت تلاش کنند.
حجت‌الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه مردم ما باید علیه آن همه ظلم در بحرین، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین فریاد بکشد، تصریح کرد: ملت ایران هیچگاه در مقابل زود سر خم نمی‌کند.
انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان