۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تامین امنیت غذایی رسالت جهاد کشاورزی است
کد خبر: ۱۹۸۸۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

تامین امنیت غذایی رسالت جهاد کشاورزی است

داود محمدی گفت: در تامین امنیت غذایی مردم جهاد کشاورزی نقش مهم و بسزایی را ایفا می‌کند.

تامین امنیت غذایی رسالت جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: مهمترین رکن و بقا کشور امنیت غذایی جامعه است که این رسالت بر عهده جهاد کشاورزی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: بخش كشاورزي از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در تامین امنیت غذایی مردم جهاد کشاورزی نقش مهم و بسزایی در جامعه ایفا می‌کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اقدامات ارزنده در بخش کشاورزی بیان کرد: در راستای ساماندهی و مدیریت آب و همچنین تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی اقدامات سازنده‌ای انجام شده است.

محمدی در ادامه اضافه کرد: استان قزوین در بخش محصولات کشاورزی به ویژه تولید پسته و زیتون رتبه برتر کشوری دارد.

وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی تصریح کرد: برای اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی در این بخش باید گام‌های موثر با رویکرد مناسب برداشته شود تا استان در زمینه تمامی محصولات کشاورزی به رتیه و مقام خوبی در کشور دست یابد.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، عنوان کرد: وجود ظرفیت‌های مناسب کشاورزی در استان قزوین فرصتی برای حرکت به سمت تحقق دغدغه‌های رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم قزوین در ادامه با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: اقدام و عمل در همه حوزه‌ها به ویژه در بخش کشاورزی باید انجام شود تا بتوانیم در پایان سالجاری کارنامه قابل قبولی در زمینه اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

این مسئول ابراز کرد: جهاد کشاورزی از دوران بعد از انقلاب و همچنین در طول هشت سال جنگ تحمیلی خدمات ارزنده‌ای به کشور عرضه داشته است و تلاش‌های جهادگران بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: روحیه جهادی و انقلابی همواره در جهادگران بوده و است، که این روحیه و عملکرد باید در سطح جامعه و در تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها نهادینه شود.

محمدی در پایان با اشاره به اهمیت بحث اشتغال در استان خاطر نشان کرد: کلیه مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید با هم افزایی و همدلی به این امر مهم در استان توجه کنیم تا معضل بیکاری در استان ریشه کن شود.

انتهای پیام/1404

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان