۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کلنگ احداث ساختمان الحاقی مرکز شهید رجایی قزوین به زمین زده شد
کد خبر: ۱۹۸۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت: ۱۶:۲۰ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

کلنگ احداث ساختمان الحاقی مرکز شهید رجایی قزوین به زمین زده شد

ظهر امروز با حضور مسئولان استانی کلنگ احداث ساختمان الحاقی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین به زمین زده شد.

کلنگ احداث ساختمان الحاقی مرکز شهید رجایی قزوین به زمین زده شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مراسم کلنگ زنی عملیات ساختمان الحاقی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین ظهر امروز (پنج شنبه) با حضور مسئولان استانی و جامعه پزشکی در قزوین برگزار شد.

فریدون همتی، استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شاخص‌های تعیین شده، استان قزوین با کمبود 1700 تخت بیمارستانی مواجه است.

وی در ادامه افزود: برای پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم استان، باید در مسیر تامین تخت بیمارستانی تلاش کنیم لذا در این راستا مجموعه استانداری قزوین، زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان 700 تختخوابی به مساحت 10 هزار مترمربع را فراهم می‌کند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بیمارستان هزار تختخوابی دیگری نیز در استان استان با مشارکت و سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد احداث می‌شود که هم‌اکنون در مرحله مکان‌یابی قرار دارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه درمانی بیان کرد: به منظور جبران کمبود تخت بیمارستانی در استان، بیمارستان 96 تختخوابی شهر الوند که زمین آن از سوی شورای شهر الوند تامین شده در دستور کار قرار دارد.

همتی خاطرنشان کرد: پروژه احداث بیمارستان 64 تختخوابی شهرک مهرگان نیز در راستای پاسخگویی به نیازهای درمانی و ارتقای سطح سلامت مردم از اولویت‌های این منطقه می‌باشد.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت جبران مشکل کمبود تخت بیمارستانی عنوان کرد: به دلیل نزدیکی استان قزوین به تهران بسیاری از بیماران به این استان مراجعه کرده و تعدادی از افراد نیز بخش خصوصی را برای درمان انتخاب می‌کنند.

همتی تصریح کرد: تلاش ما حرکت در مسیر تامین کمبود تخت بیمارستانی در استان است چراکه قزوین به عنوان یک منطقه مهم شناخته شده، تنها ارائه دهنده خدمات به مردم استان خود نیست.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که کمبود‌های سخت‌افزاری سلامت در استان تامین شود و با جذب نیروی انسانی مورد نیاز بتوانیم خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به مردم داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه طرح تحول سلامت به عنوان یکی از برنامه‌های موفق دولت، مورد رضایت مردم واقع شده است، عنوان کرد: طرح تحول سلامت یکی از برنامه‌های دولت در حوزه سلامت است و امیدواریم این طرح در مسیر تکامل خود حرکت کند.

گفتنی است، ساختمان الحاقی مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین شامل بخش‌های آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، ام‌آر‌آی، اورژانس، اتاق‌ عمل، سوختگی و آی‌سی‌یو سوختگی با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع، در ۷ طبقه و در مدت سه سال احداث می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان