۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین فرصت ثبت‌نام پانزدهمین دوره‌ عتبات دانشگاهیان
کد خبر: ۱۹۸۷۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

امروز؛

آخرین فرصت ثبت‌نام پانزدهمین دوره‌ عتبات دانشگاهیان

ثبت نام پانزدهمین دوره‌ عتبات دانشگاهیان تا امروز ادامه دارد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

آخرین فرصت ثبت‌نام پانزدهمین دوره‌ عتبات دانشگاهیان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، امروز آخرین فرصت برای ثبت نام پانزدهمین دوره‌ عتبات دانشگاهیان است.
ثبت نام دانشجویان و اساتید که از 10 خرداد ماه آغاز شده تا امروز پنجشنبه (27 خرداد ماه) ساعت ۱۵:۰۰ ادامه دارد و این مهلت تمدید نخواهد شد.
برای دانشجویان تسهیلات ویژه‌ای از جمله پرداخت وام از طریق دفتر نماينده‌ ولي فقيه در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است که میزان وام در سفرهای زمینی یک میلیون تومان و در سفرهای هوایی یک و نیم میلیون تومان با باز پرداخت ۱۸ ماهه خواهد بود که بعد از قرعه کشی و ثبت نام نهایی، اعطای آن آغاز و تا سه ماه بعد از سفر هم ادامه خواهد داشت.
هزينه‌ كاروان‌هاي زميني بين ۹۵۰ تا يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان و هزينه‌ كاروان‌هاي هوايي از يك ميليون و ۵۰۰ تا يك ميليون و ۶۵۰ هزار تومان است.
اعزام‌های پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از اول مردادماه آغاز خواهد شد و تا ۸ آبان ادامه دارد. طول اقامت زائرین در کشور عراق هفت روز است که زائرین دانشجو، سه روز در نجف اشرف، سه روز کربلای معلی و یک شب در کاظمین هستند.
برنامه‌هایی که برای کاروان های عتبات دانشگاهیان در نظر گرفته و اجرا می‌شود، شامل برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های اجرایی است که از دو منظر قابل بررسی است.
برنامه‌های اجرایی و اعزام که توسط شرکت زیارتی شمسا و سازمان حج و زیارت انجام می‌شود و برنامه‌های فرهنگی که توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برنامه‌ریزی شده و مختص کاروان‌های دانشگاهی است.
برنامه‌های ویژه در نجف اشرف شامل روایت‌گری نجف‌شناسی در محل صافی صفا، بازدید از كتابخانه شهید آیت‌الله حكیم و كتابخانه علامه امینی، حضور در بیت حضرت امام(ره)، زیارت مزار حر و برگزاری همایش‌های ویژه دانشگاهیان در کربلا با همکاری بعثه مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های عتبات دانشگاهیان به‌شمار می‌آید.
زمان قرعه کشی پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان 29 خرداد ماه خواهد بود که به صورت اینترنتی توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان انجام و نتایج در سایت لبیک اعلام خواهد شد.
علاقه مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت لبیک به آدرس http://labbayk.com/ مراجعه نمایند.
انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان