۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برای انجام امور خیریه در قزوین از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم
کد خبر: ۱۹۸۷۱۳ نویسنده: علیرضا جهانبخش تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

فوتبالیست ملی پوش در مصاحبه با صبح قزوین:

برای انجام امور خیریه در قزوین از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم

علیرضا جهانبخش بیان کرد: حضور ورزشکاران و هنرمندان در جشن‌های کمک به نیازمندان جامعه بسیار تاثیرگذار باشد و از هر اقدام خیرخواهانه‌ای که در قزوین برگزار شود، استقبال می‌کنم.

 برای انجام امور خیریه در قزوین از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مراسم گلریزان برای زندانیان غیرعمد استان، شب گذشته(چهارشنبه) برگزار شد.
علیرضا جهانبخش، فوتبالیست ملی پوش نیز در کنار سایر چهره‌های برجسته، در این مراسم حضور داشت.
فوتبالیست ملی پوش در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ، درباره انگیزه حضور خود در این مراسم، ابراز کرد: این برنامه یک کار خدا پسندانه است که به وسیله جمعی از دلسوزان جامعه انجام می‌شود تا گره از کار افراد نیازمند باز شود و من هم به عنوان یک عضو از جامعه، خود را موظف به حضور در چنین مراسماتی می‌دانم.
جهانبخش در ادامه افزود: جشن گلریزان برنامه بسیار خوبی بود و من به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبالی خیلی خوشحالم که در جمع خیرین حضور یافته‌ام.
وی خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران و هنرمندان در چنین جمع‌هایی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، زیرا باعث ایجاد انگیزه بیشتر می‌شود و البته این نکته هم برای مردم تثبیت می‌شود که چهره‌های شناخته شده نیز بخشی از همین مردم هستند.
این ملی پوش فوتبال اعلام کرد: از هر اقدام خیرخواهانه‌ای که در قزوین برگزار شود استقبال می‌کنم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.
لازم به ذکر است که بنابر برخی نقل‌ها، جهانبخش در این مراسم به زندانیان جرایم غیرعمد قزوین، 20 میلیون تومان کمک کرده است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان