۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برخورد با شرکت کنندگان در پارتی‌ها کاملا منطبق با قانون است
کد خبر: ۱۹۸۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۷ ساعت: ۹:۲۱ ↗ لینک کوتاه

دادستان استان قزوین:

برخورد با شرکت کنندگان در پارتی‌ها کاملا منطبق با قانون است

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: مصادیق هر جرم با جرم دیگر متفاوت است و در برابر افرادی که در پارتی شبانه شرکت کرده بودند، اگر نصیحت کردن در پیش گرفته می‌شد، چه بسا افراد جری‌تر هم می‌شدند.

 برخورد با شرکت کنندگان در پارتی‌ها کاملا منطبق با قانون است
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره برخی انتقادات درباره اجرای حکم دانشجویان حاضر در پارتی قزوین، ابراز کرد: من در نظام جمهوری اسلامی استخدام شده‌ام تا قانون را به اجرا درآورم و در قانون نیز ذکر شده که اگر کسی از مشروبات الکلی استفاده کند، باید 80 ضربه شلاق بخورد.
وی افزود: اقدامات پیشگیرانه و نصیحت جوانان وظیفه بخش‌های دیگر است و وظیفه قوه قضائیه صرفا اجرای قوانین است.
دادستان قزوین خاطرنشان کرد: اینکه برای هر جرم چه نوع تنبیهی تعیین شود، بر عهده قوه قضائیه است و در مواردی که هم که نیاز به اقدامات فرهنگی بوده، با تعیین کیفرهایی مانند حضور در موسسات فرهنگی، کتابخوانی و فعالیت های فرهنگ ساز، اقدام به تنبیه مجرم کرده‌ایم.
وی اعلام کرد: مصادیق هر جرم با جرم دیگر متفاوت است و در برابر افرادی که در پارتی شبانه شرکت کرده بودند، اگر نصیحت کردن در پیش گرفته می‌شد، چه بسا افراد جری‌تر هم می‌شدند. صادقی نیارکی عنوان کرد: این جرم به گونه‌ای بود که نیاز به یک برخورد به هنگام بود و سریع داشت که اعمال قانون اجرا شود.
وی تاکید کرد: به طور کلی چنین پارتی‌هایی توسط دشمن اداره می‌شود و درخواست ما از شهروندان و جوانان این است که برای حضور در میهمانی‌ها و مراسمات، در جهت اهداف دشمن اقدام نکنند.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان