۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خسته‌بند; انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است/ تلفن تاج در دسترس نبود
کد خبر: ۱۹۸۵۹۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خسته‌بند; انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است/ تلفن تاج در دسترس نبود

نماینده مردم شهر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است.

خسته‌بند; انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است/ تلفن تاج در دسترس نبود

حسن خسته‌بند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد خرید امتیاز تیم نفت توسط باشگاه ملوان گفت: از دوره ششم در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و شاهد اتفاقات زیادی در ورزش و بخصوص فوتبال بودم در این سالها بارها امتیاز تیم‌ها خرید و فروش شده است و تیم‌هایی از تهران به شهرهای دیگر و یا از شهرهای دیگر به تهران آمده اند. نام تیم‌ها هم مشخص است و هیچ گونه حساسیتی هم در مورد این خرید و فروش امتیازها وجود نداشته اما نمی‌دانم چرا این بار آقایان غیرتی شده‌اند و در مورد خرید امتیاز تیم نفت توسط ملوان واکنش نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: البته تیم‌هایی مثل نفت که دولتی هستند پول‌هایی میلیاردی داشته‌اند و شاید برخی که منافعشان قطع شده است شروع به جوسازی کرده‌اند آنها اگر واقعا دلسوز فوتبال هستند به مسائلی مانند فساد در فوتبال، بازیکن سالاری و گزارش تحقیق و تفحص مجلس بپردازند. زیرا انتقال امتیاز تیم نفت به ملوان کاملا قانونی بوده و براساس قانون تجارت مالک و یا فروشنده که همان وزارت نفت است خواستار فروش امتیاز تیم نفت بوده و ملوان آن را خریده است. بنابراین هیچ اتفاق غیر قانونی رخ نداده است. ضمن اینکه براساس قوانین فوتبالی هم در صورتی که وزارت ورزش نخواهد تیم نفت را نگه دارد باز هم ملوان در لیگ برتر ماندگار می‌شود.

خسته‌بند تصریح کرد: ملوان یکی از تیم‌های ریشه دار است و حضوری پنجاه ساله در فوتبال ایران دارد. انزلی کوچک‌ترین شهر استان گیلان است اما توانسته فوتبالیست‌های زیادی را به فوتبال ملی ایران معرفی کند. سیروس قایقران، غفور جهانی، سید جلال حسینی و فقط مشتی از این خروار فوتبالیست‌ها هستند. مردم انزلی با تیم ملوان زندگی می‌کنند و با بردشان خوشحال و با باختشان ناراحت می‌شوند. برخی که نمی‌خواهند این اتفاق صورت بگیرد جوسازی می‌کنند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه ملوان تنها نماینده استانهای شمالی در لیگ برتر است و قرار است هفته آینده نمایندگان سه استان گلستان، گیلان و مازندران طوماری را برای وزیر ورزش تهیه کنند و در آن از ملوان حمایت کنند.

خسته‌بند در مورد اینکه با تاج ملاقاتی داشته یا نه گفت: من نتوانستم تلفنی رئیس محترم فدراسیون را پیدا کنم و ایشان در دسترس نبودو انتقال نفت به ملوان کاملا قانونی بوده است.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان