۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شکایت روزنامه پیروزی از ادمین یکی از شبکه‌های مجازی به پلیس فتا
کد خبر: ۱۹۸۵۸۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شکایت روزنامه پیروزی از ادمین یکی از شبکه‌های مجازی به پلیس فتا

سردبیر روزنامه پیروزی از شکایت به پلیس فتا از ادمین یکی از کانال‌های شبکه مجازی به دلیل تهمت به خبرنگار این روزنامه خبر داد.

شکایت روزنامه پیروزی از ادمین یکی از شبکه‌های مجازی به پلیس فتا

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، در ساعات گذشته فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شده مبنی بر فحاشی یک خبرنگار به ادمین یکی از کانال‌های هواداری اما این موضوع باعث شده تا سردبیر روزنامه پیروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری صبح قزوین اعلام کند که بابت این توهین از این فرد به پلیس فتا شکایت خواهد کرد.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرگزاری صبح قزوین در این باره گفت: این فرد سال گذشته هم با یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس دچار درگیری فیزیکی شده بود و جالب اینجاست که مسئولان باشگاه پرسپولیس برخورد خاصی هم با این فرد نداشتند و کار به جایی رسیده که این فرد باز هم به کارهای خود در حال ادامه دادن است.

وی ادامه داد: امسال هم این فرد با به راه انداختن یک کانال در شبکه تلگرام به نام پرسپولیس علاوه بر سو استفاده از نام این باشگاه مردمی، اخبار ضد و نقیضی علیه پرسپولیس منتشر می‌کند و حالا در جدیدترین اقدام فیلمی از صالح محمدرحیمی خبرنگار زحمتکش روزنامه پیروزی منتشر کرده که در آن مدعی شده وی به او فحاشی کرده و از عنوان لات گری استفاده کرده است.

قدوسی تصریح کرد: قطعا این موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری خواهیم کرد و تا آخرین لحظه این موضوع را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان