۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قدرت‌طلبی اسباب شکل‌گیری فتنه ۸۸ را فراهم کرد/ هنوز خطر فتنه وجود دارد
کد خبر: ۱۹۸۵۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قدرت‌طلبی اسباب شکل‌گیری فتنه ۸۸ را فراهم کرد/ هنوز خطر فتنه وجود دارد

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: بی توجهی به قانون و حقوق حقه ملت ایران برخی افراد را در سال ۸۸ به سوء استفاده وا داشت.

قدرت‌طلبی اسباب شکل‌گیری فتنه ۸۸ را فراهم کرد/ هنوز خطر فتنه وجود دارد

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، اظهار داشت: عده ای وابسته به بیگانگان هستند و به طور کلی چون از طریق خدمت به مردم و نظام خودشان منفعتی عایدشان نمی شود، سنگ بیگانه را به سینه زده و در خط دشمن قدم می زنند.

وی افزود: در جریان فتنه 88 به عینه این قضیه را مشاهده کردیم و دیدیم که فتنه گران از طریق قانون اعتراض خود را مطرح نکردند بلکه با آشوب آفرینی و غوغاسالاری  دست به ساختارشکنی زده و عملکرد نظام اسلامی و انتخابات را به طور کلی زیرسوال بردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در کشور آنقدر به فکر منافع خود بوده و هستند که نتوانستند سال88 ببینند اسم شخص مورد نظر آنها از صندوق رای بیرون نیامده است.

وی ادامه داد: بی توجهی به قانون و حقوق حقه ملت ایران برخی افراد را در سال 88 به سوء استفاده وا داشت؛ در واقع این جریان با دستاویز قرار دادن بهانه های واهی ظلم و خیانت بزرگی را در حق نظام اسلامی روا داشتند و گناه آنان هیچ گاه بخشودنی نیست.

*خطر حضور فتنه گران در مناصب و دستگاه ها مختلف

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: متأسفانه امروز همین فتنه‌گران در برخی مناصب و دستگاه های مختلف حضور دارند و همین حضور آنها در عرصه‌های مختلف یک خطر محسوب شده و می‌تواند زمینه‌ساز بروز توطئه‌ها و فتنه‌های جدید باشد.

وی ادامه داد: تا هنگامی که جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، این توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه این نظام مقدس صورت می‌گیرد لذا اکنون نیز باید مراقب بود و اجازه جولان را به فتنه گران نداد، آنها همواره به دنبال یک فرصت بوده و هستند تا کار ناتمام خود را که نتوانستند در جریان فتنه 88 تمام کنند، امروز به اتمام برسانند.

پژمان فر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این فتنه با هدف شکستن شیشه عمر نظام اسلامی شکل گرفت، در همان زمان که سران فتنه به اردوکشی خیابانی و پاره کردن عکس امام و آیت الله خامنه‌ای پرداختند، مشخص بود که این عناصر دلسوز انقلاب و نظام نیستند و رهبری با صبر و تحمل بالایشان این فرصت را به مردم و افراد فریب خورده دادند تا با رصد این وضعیت به صف انقلابیون بپیوندند.

*عناصر فتنه می‌خواستند در رأس قدرت باشند

وی با اشاره به علل شکل گیری فتنه 88 مطرح کرد: این فتنه به این خاطر شکل گرفت تا فتنه گران و عناصر فتنه بتوانند در راس قدرت باشند، آنها حاضر بوده و هستند تا برای رسیدن به قدرت دست به هرکاری بزنند، این خوی قدرت طلبی و منفعت طلبی همواره در وجود عده ای وجود داشته است زیرا آنها برای مردم و نظام کار نمی‌کنند دنبال سهم خواهی و گروکشی سیاسی هستند.

این نماینده در خصوص شروط جمع شدن بساط فتنه در کشور عنوان کرد: یکی از مهمترین شروط جمع شدن بساط فتنه در کشور این است که بصیرت خودمان را ارتقاء داده و با بینش و درک انقلابی افراد را زیر ذره بین قرار دهیم و بر مبنای ظواهر و حرف‌های خوش آب و رنگ، افراد را قضاوت نکنیم بلکه باید ببینیم آیا فردی که سخن می گوید در گفتار و رفتارش صداقت دارد یا خیر، طبعا لازمه همه این موارد داشتن همان بصیرت است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عناصر فتنه و یا مهره‌های دست چندم فتنه با آغاز به کار مجلس دهم دنبال پی گرفتن اهداف خود و کاهش روحیه استکبار ستیزی و عملکرد انقلابی نمایندگان مجلس هستند، آنها درصدد هستند این کار را از طریق همان مسئله نفوذ که مورد تاکید رهبر انقلاب بود به پیش ببرند.

پژمان فر در خاتمه اظهار داشت: هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم که فتنه گران همواره به دنبال بازسازی خود و نفوذ در حوزه‌های مختلف هستند، اکنون اگرچه در دستگاه‌های مختلف شاهد حضور این عناصر هستیم اما باید با همان بصیرت افزایی و حفظ روحیه انقلابی کارهای خود را به پیش برده و حرفی نزنیم که فتنه گر عرصه‌ای برای جولان پیدا کند.


انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان